11 Kasım 2009 Çarşamba

Ankara'da Karayolları'nda Stajyerler


6 yorum:

  1. Muratcığım merhaba,
    şiirin çok güzeldi...Yıllar sonra görüşmek çok güzel.
    Sağlıklı günler dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nazif.
    Yılalr sonra buluştuk.Ama görüşelim bundan sonra.Herkese selamlar Adana'dan

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Murat merhaba,
    Adananın yolları taştan derler ama,geçen gün hürriyet internet gazetesinde Adana'yı tanıtan bir resim kolleksiyonu vardı,bayıldım yaşadığın şehre.Oraları görmek isterim.Oraya en yakın Mersin'e gelmiştim 1995 yılında.Rahmetli Amcam yaşardı.Her neyse Adanaya gelememiştim.İnşallah kısmet olursa planlarımda oraya gelmek var.
    Sağlıklı günler dilerim...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sevgili Nazif.
    Adana'da yaşamak hem çok güzel hem de çok kötü.
    Ben seviyorum içinden nehir geçen bu şehri.Fakat hayırsız Metin bir türlü Adana'ya gelip de kaynatamadık.Umarım bundan sonra bir araya geliriz.

    YanıtlaSil
  5. Muratcığım bir seferde Adana da biraraya gelelim, diyeceğim ama benden başka kim gelir oralara bilmem

    YanıtlaSil