24 Kasım 2009 Salı

Herkese iyi bayramlar

Değerli dostlarım,

Bu kadar resim yayınladım ama Erdal ve Nazif dışında üye olan yok. Çiğdem dışında da yorum yazan yok. Resimlerin altındaki yorum kısmına girip duygu ve düşüncelerinizi lütfen yazın. Mail adreslerini bildiğimiz (!) 10 arkadaşımıza duyuru yaptık ama henüz bir gelişme yok. LÜTFEN telefonu olan tüm arkadaşlara buranın adresini verin, eski günleri analım. Elinizdeki fotoğrafları buradan yayınlayalım. Müjgan, Gülçin, Sermin, Cumhur, Zafer, Kezban, Hüseyin, Cafer, Mehmet, ve bir alt sınıftaki arkadaşlar NEREDESİNİZ? 
SİZLERDEN BİRAZ KIMILDAMANIZI RİCA EDİYORUM.
HEPİNİZİN BAYRAMINI KUTLUYOR, GÖZLERİNİZDEN ÖPÜYORUM.

7 yorum:

  1. Sevgili Ciğer's,
    Bak sevgili Gülçin'de gelmiş.Hoş geldin Gülçin.Demek ki yavaş buluşuyoruz.Ben de resimler var yakında Ciğer's e göndereceğim,
    sağlılı ve mutlu günler hepinize...

    YanıtlaSil
  2. HOŞGELDİN GÜLÇİN, SEFALAR GETİRDİN

    YanıtlaSil
  3. ben de nihayet kaydolmayı basardım galiba memos, di mi?

    YanıtlaSil
  4. evet sensiz buranın tadımı olur? hoşgeldin

    YanıtlaSil
  5. herkeze merhabalar, uzun zamandan sonra sizlerden haber almak çok güzel. Ama eski resimleri görmek insanın biraz içini burkuyor. Umarım herkez iyidir. Yeni resimler için tarih saptayalım. (tabi yer İzmir olsun)

    YanıtlaSil
  6. Heeeey Aslan Sermin,
    Hoşgeldin...
    Ciğer's bak Sermin'imizde burda,aile gittikçe genişliyor.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. selam gülçin, selam sermin,
    sizleri de burada görmek ne güzel. umarum iyisinizdir. bu arada sermin başın sağolsun.
    herkese selamlaaaaar..

    YanıtlaSil