23 Aralık 2009 Çarşamba

Sen hiç aşık oldun mu?


5 yorum:

  1. Kimse bir yorum yazmamış, oysa benim şu an üye 10 arkadaşımı içinden beim bilmediğim bir iki kişi haricinde herkes aşıktı :)

    YanıtlaSil
  2. İzmir sokaklarında aşık olmak,
    Bu şiir beni 15 yaşıma geri götürdü.İlk aşkımın elini Karşıyaka sahilinde tutmuştum.Kalbimden ılık birşeyler akıvermişti.Daha sonraki yıllarda ki aşklarımı,üzüntülerimi,sevinçlerimi İzmir'in Arnavut kaldırımlarına,Deniz kıyısındaki küçük bir dalganın köpüğüne,bir martının kanadına,ve bitmek bilmeyen bulutların üzerine yazdım.
    Şimdi en son ve endeğerli aşkımla mutlu bir hayatım var..................................
    Bunca yıldan sonra İzmir sokaklarında yürürken
    kaldırımlar,köpük,martı ve bulutlar "biz senin gençliğinide bilirdik"diyerek takılıyorlar...

    Hepinize sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. İki adet yorum yaptım ikiside güme gitti.
    İlk yorum için onaylanırsa yayınlanacak diye birşey yazdı..Acaba yorumlar artık onaydan mı geçiyor...

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    emeğine sağlık,
    ne geldiyse başıma İzmir de geldi zaten.:)) haklısın baya bir aşık vardı aramızda:)
    hala içimde bir yerlerde tütüyor izmir. ve bir gün mutlaka izmir de yaşayacağım derim sürekli olarak. başka bir mikrop izmir, ve ben bu mikrobu kapmaktan çok mutluyum.
    izmir sokakları
    aaaaaah
    izmir sokakları
    ( bak yine gittim izmir sokaklarına )

    YanıtlaSil
  5. Sevili Nazif, blog ayarlarını tam olarak kullanamıyorum, geçen gün bozmuşum sen deyince baktım değiştirdim, özür

    YanıtlaSil