5 Aralık 2009 Cumartesi

Değerli arkadaşlarım,

Bu hafta içinde Sercan ve Hüseyin le konuşulmuş ve onlarda davet edilmişlerdir. Metine mesaj atmıştık sağolsun O da burada bizlerle artık. Bugün (cumartesi) Erdal ile kaynatma yapacağız. Herkes kulaklarına dikkat etsin, çınlayabilirler :)
Nazif ciğim de okul resimlerinden taradıklarını bana gönderdi. Bazıları arazi kampı ile ilgili. Bende de hala çok resim var ama biraz tarih sırasına dikkat etmeye çalışıyorum. Sizlerden de resim bekliyorum. Yarın son iletişim bilgileri ve gelişmeleri göndereceğim. Hepinizi öpüyorum. (Bu arada hala hiç ulaşamadıklarımız var, bilgileri varsa lütfen bana ulaştırın.)

4 yorum:

  1. Sevgili Ciğer's,
    yorum yapmak için dünden beri uğraşıyorum.Bugünde çabama devam ediyorum.. Her neyse eğer başarabilirsem hep beraber görürüz.Sevgili Ciğer's ben Metin'i 28 yıldır görmüyorum.Bloga resmini koymuş gene göremiyorum.Acaba resimleri biraz büyütmek imkanı varmı.Eğer varsa arkadaşlarımızı daha rahat görürüz.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. tekrar merhaba. güncel resimlerimi facebook a koymaya çalışıyorum.
    nazif'ciğim hâlâ fit görünüyorsun.
    herkese sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Erdal ile yapılan kaynatmaya davetsiz misafir olarak ben de katıldım.
    Üçlü kaynatma yaptık.

    YanıtlaSil
  4. Dün Yılmazer ve Cafer ile görüştüm telefonda sitenin adresini verdim uğrayacaklarını söylediler.

    YanıtlaSil