7 Aralık 2009 Pazartesi















Nazif'in albümünden- Morteza'nın veda günü

4 yorum:

  1. amma cok resim varmıs su mortezanın veda gununden. ne kadar duygusalmısız her pozda ayrı gözyası. güzeldi ağlamaklar...
    o genc yasımızda yaptıgımız her sey guzeldi.her sey saf duygularla , dostca. varsa bir derdin, benim de derdimdir arkadasım. hep böyleydik.yıllar gecsede bir araya geldiğimizde yine öyle olacak. bıraktığımız yerden devam edeceğiz biliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Buna hiç şüphen olmasın, ben bunun için elimden geleni yapacağım. Hepimizin elele vermesi gerektiğine inanıyorum

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ciğer's,
    başlattığın bu güzel şeyi hep beraber artarak devam ettireceğiz.Senin cesaretin bizim uyanmamızı sağlıyor.Uzun yılların özlemlerini solgun fotoğraflardan dipdiri karşılaşmalara sürüklüyor.Hepimizin karşılaşıp birbirimize sarılacağı güne kadar ben sana elimi uzatıyorum.
    Sevgiler...

    *Bu arada sevgili Metin'i gülen gözleri ile tekrar görmek çok güzel.Merhaba sevgili arkadaşım...

    YanıtlaSil
  4. merhaba canlar...
    sadece fotoğraflar solmuş,anılar, özlemler dimdik ayakta. bu siyah beyaz fotoğraflar, aradan geçen bu kadar yılı aldı götürdü birdenbire.
    herkese tekrar tekrar merhaba...

    YanıtlaSil