26 Ocak 2010 Salı

Mordoğan Kamp Günlükleri - 3


8 yorum:

  1. Ne güzel bir kamptı.Mahbube.Mustafa hoca,Erdal,Mehmet,Murat(ben),Süleyman,Zafer ve Birsen.

    YanıtlaSil
  2. Bilgisayarla aram pek iyideğil,
    Nereye ne yazacağımı pek kestiremiyorum.

    bana biriniz açıklasa ya bu işi...

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Sevgili Yılmazer.Nihayet sen de burdasın.Burda nasıl yazılacağını sana Çiğdem anlatsın.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar,
    Süleyman nerede.Onunla ilgili bir şeyler yazıldımı blogda hatırlamıyorum.?

    YanıtlaSil
  5. Nazifciğim,Süleyma MTA 'da çalışıyor.Bornova'da.

    YanıtlaSil
  6. merhaba Yılmazer! nerelerdesin, özlettin kendini.
    halen bir yerlerde çalışan arkadaşlar, sanırım günlük işlerinizde bilgisayar kullanmayanımız kalmadı, nedir bu bilgisayar problemimiz :)) fortran IV kullanmıyoruz ki, o günlerde kartlarla program yazardık ve o dersi hepimiz de geçmiştik sanırsam :) şu bill gates denen gavur bunu kolaylaştırdı, ama biz bu defa nedense yazamaz olduk. valla pek inandırıcı gelmiyo, ama neyse... :)))kim geç kaldıysa bu bahaneyi kullanıyor, cezadan kurtulamayacaklaaaar...
    neyse sayımız kaç oldu, sayan oldu mu?
    herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Yılmazercim hoşgeldin, her mesajın altındaki yorum kısmını tıklayıp mesaj yazabilirsin. Kendi başına ayrı konu açmak için benim senin e-malini eklemem gerekiyor. Yarın hallederim. Tekrar hoşgeldin sevgili dostum.

    YanıtlaSil
  8. Ooo HOSGELDIN BE YAAA... YILMAZER...
    tembel, kac kere ben ve arkadaslar telefon mail derken nihayet, geldin.
    benim bildiğim yılmazer bilgisayar kurdudur.
    nereye yazacagını bilmiyormus... mus... mus...
    gec kaldım diye utancından bahane uretiyorsun bence. ama, coook sevindik hepimiz. HOSGELDİN.

    YanıtlaSil