8 Şubat 2010 Pazartesi

Çiğdem'in Sanat Eserleri



















6 yorum:

  1. Ellerine, gözlerine, paletine, fırçana sağlık Çiğdem.

    YanıtlaSil
  2. sağol mehmetciğim,
    bu ne hız, hemen bloğa koymuşsun cok mutlu oldum. daha cok eserim var, sizden talep geldiği sürece paylaşmaktan kıvanç duyarım. sevgili nazif önermişti, cok sevindim.
    ne güzel;
    mutluluklar paylastıkca artıyor.
    dertlerimizi de paylasalım da azalsınlar...

    hepinizi coooook seviyorum...

    iyi ki varsınız. hep var olduğunuzu biliyordum da, bu blog olusunca , ispatlandı
    güzel dostlukları yılların yıpratamayacağı.

    istediğiniz güzel seyler hep gerceklessin,
    sevgili arkadaslarım.

    YanıtlaSil
  3. Çiğdem'ciğim,
    yaptığın güzel çalışmaları bizimle paylaştığın için çok teşekkürler. Emeğine sağlık. bloga video ve resimlerin nasıl yükleneceğini mail olarak göndereceğim. ben de deneye yanıla buldum.
    Tembeller hakkındaki düşüncelerine ben de gönülden katılıyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Çiğdem'ciğim,
    mail ile gönderdiğin türkünün klibini de indirdim ve buraya koyuyorum.

    YanıtlaSil
  5. Metinciğim merhaba,
    Bloga resim ve video koymak konusunda Çiğdem'e yazdığın mail'i banada gönderirsen sevinirim.
    Ben sizin kadar güzel şeyler bulamasamda arada bir belki kendi çizdiğim resimlerimi koyabilirim.
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  6. Sağol metinciğim, çalışkan arkadasım benim. hiç üşenmez. mailinden bakarak yapmaya çalışacağım. tekrar tesekkurler.

    Nazifciğim resim çalışmalarını görmeyi dört gözle bekliyorum. Ne oldu, bu gün fıkra yok mu?

    hepinize sevgilerimle.

    YanıtlaSil