23 Şubat 2010 Salı

NASIL YAPIYOR

3 yorum:

  1. ÖÖÖFFFFF NAZİF,
    NEREDEN BULUYORSUN , BU KADAR İLGİNÇ SEYLERİ!!!
    KAFAM KARIŞTI, GERÇEKTEN , NASIL YAPIYOR BUNLARI. BUNCA EĞİTİM GÖRMÜŞ BİZLERİ BİLE ŞAŞIRTIYOR.
    İYİ Kİ VARSIN HAYATIMIZDA, ARKADASIM NAZİF.

    YanıtlaSil
  2. Sağol Sevgili Çiğdem,
    İyiki doğmuşuz,büyümüşüz,üniversiteyi kazanıp jeofizik mühendisliğini kazanmışız.İyiki Ciğer's girmiş hayatımıza,hepimiz acaba diye düşünürken,o blog açmış internette.Ve birbirlerini çok özleyen ama çok özleyen ve seven bir avuç insan tekrar birbirine kavuşmuş.Hayatı daha çekilir hale getirmek için birbiriyle haberleşmeye başlamış.Senin yukarıda yazdığın cümleyi bende tekrarlayacağım izin verirsen."HEPİNİZ İYİKİ VARSINIZ,SAĞOLUN VAROLUN" .
    Bu blogda Mehmet(Ciğer's),Metin,Murat,Müjgan,
    Cafer güzel yazılarını ve şiirlerini paylaşıyorlar.Okuduğum zaman çok duygulanıyorum
    fakat hemen yorum yapamıyorum.Senin duygu yüklü ve sımsıcak yorumların çok güzel.Zamanında cevap veremediğim yazılar olu-
    yor.Hepsini okuyor ve izliyorum,beğeniyorum.
    İşte bu akşamki duygularımı sizinle paylaştım ...

    Hepinize sağlıklı ve mutlu günler dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık dost, döktürüyorsun videoları:)
    Mezun olduğumdan bu güne malesef Jeofizikçilik yapamadım, İşletmecilik ve yöneticilik yaptım. bu nedenledir ki Sevgili Murat o kadar davet etmesine rağmen, Jeofiziğe olan saygımdan Oda'ya bile üye olamadım. 1986 dan beri başka bir meslek yaptığımdan, Jeofizik'ten uzaklaşmıştım. Ama Sevgili Mehmet'in hazırladığı bu blog ile sizlere kavuşmanın bana verdiği heyecan ile tekrar kendimi Jeofizikçi olarak görmeye başladım. Bunun nedeni de tamamen sizlersiniz. Sizlerin sayesinde, iyi bir okul yaşamı geçirdiğime inanıyorum. Benim de sloganım aynı, "İYİ Kİ VARSINIZ, SAĞOLUN VAROLUN"
    İnsanlar, yaşları ilerledikçe daha mı duygusal oluyorlar nedir? Her ileti aldığımda, her bloga uğradığımda kendimi hep o yıllarda görüyorum ve duygulanıyorum. Hele de arazi gezilerimiz, bambaşka bir tatdı...
    Hayatımı şekillendirmemde yapmış olduğunuz katkılardan ve kattığınız renkten dolayı çok teşekkür ediyorum hepinize.
    Özlem, sevgi ve saygılarımla.....

    YanıtlaSil