26 Şubat 2010 Cuma

ZANNETMEYİN Kİ RESİMLERİM BİTTİ!!!







2 yorum:

  1. Merhaba arkadaşlar.Sizlerden gelen davetlere artık kayıtsız kalmamam gerektiğini düşünerek yazıyorum. Öncelikle Mehmet sana başsağlığı diliyorum. Aslında yorumlarınızı sürekli okuyorum,çok hoşuma gidiyor.Fakat yazmayı sevmediğim için okumakla yetiniyorum. 23 Nisan da hepinizle görüşmekten son derece mutlu olacağım.Hepinize sevgiler iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  2. Heeyyyy , BAŞARDIK,,, METİN , NAZİF , MEMOS,,,

    TACİZLERİMİZ İŞE YARADI, BAKIN SEVGİLİ GÜLÇİN de yazdı.

    Sağol Gülçin.
    Yazamayanlara takılıyoruz canım, sizleri üzmek için yapmıyoruz. Paylasmanın mutluluğuna sizler de varın, heyecanını yasayın istiyoruz.

    Vakti olmayıp, yazamayan, işleri yoğun olan ARKADASLARIM,
    şimdilik biz yazıyoruz, ama emekli olduğunuz da, siz yazacaksınız, biz biraz okuyup keyif çatacağız.

    Hepinize sevgilerimle, sağlıklı, mutlu, şanslı bir hafta diliyorum.

    Bu arada bayan arkadaslarımın KADINLAR GÜNÜNÜ KUTLUYOR, ERKEK ARKADASLARIMIZA DA BU GÜN EŞLERİNİ KUTLAMALARINI HATIRLATIYORUM.
    Biz kadınlar, böyle kutlamalardan pek hoşlanırız da....

    SEVGİYLE KALIN...

    YanıtlaSil