25 Mart 2010 Perşembe

BİR KAHVE MOLASI VERDİM... BAKAYIM, ARKADAŞLARIM NELER YAPIYORMUŞ, DEDİM.

HERKESE SELAM,

Önceki 4 gün, buralarda hava çok güzeldi. Cemreler de toprağa düştüğüne göre, tohumları ekmeliyim dedim. Pazartesi, salı harika, hedefimdeki tohumların yarısını ektim. Neredeyse, ayağım kırıldığından beri, 9 aydır ,bahçe işini unutmuş olan bedenim, isyanlarda.
Dün ve bugün birden soğuk bastırdı. Ektiklerimi koruma altına aldım, bu defa da örttüğüm için, çürüme riskleri var. sabah kaldır naylonları, akşam yeniden kapat, döngüsüyle, bakalım fideler çıkacak mı?

Bu soğukta ,
bahçede donmayı bırak da...
iki satır blogda yaz dedim, kendime.

8 yorum:

  1. Sevgili Metin,
    Haklısın, birimiz yok olunca, sadece okuyan, Gülçin'imiz, çıkıverdi bloga. çok sevindim, iki satır yazdın diye, arkadaşım GÜLÇİN. ARADA BİR YAZSAN DA ÇOK SEVİNİYORUZ, GÖRÜYORSUN.

    MÜJGAN'cığımız, bizleri hiç yalnız bırakmıyor zaten, sağolsun.Bu arada, video harikaydı MÜJGAN. tesekkürler.

    Metinciğim, en kısa zamanda, istediğin resimleri çekip, (hayvanlarım, bitkilerim)bloğa koyacağım. Gülçin,Müjgan,Sermin,Yılmazer,Kadriye hepsiyle tanışmışlardı zaten, bir de sizlerle tanıştırayım, isteğin üzerine.

    Sevgili Nazif, resim yapmaya başlamana, çok sevindim. Ben, yıllar önce,
    LEONARDO COLLECTİON başlıklı, resim yapmaya yardımcı olan, bir dergi serisinden, çok faydalanmıştım. Hala piyasalarda varmıdır, bilmiyorum.Remzi, İnkilap gibi yerlerde bulabiliyordum. istersen bir bak. www.vinciana.com

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Çiğdemciğim,
    kıştan çıkıp ilkbahara girdiğimiz her yıl ben-
    de de bir koşuşturma başlıyor.Geçen gün bahsettiğim gibi apartmanımızın 35-40 m2 bahçe-
    sinin temizlenmesi,mevsimlik çiçeklerin dikimi
    ağaçların budanması vs.vs.Bana her zaman iş yaratıyor.
    Dün ilk kez bahçenin yarısının temizliğini yap-
    tım ama çok yoruldum.Ham vücut bugün bana kendisini fena hissettirdi.Her yanım ağrıyor.
    Bu arada bir resme başladım ona devam ediyo-
    rum.Çatıda işlerim var.Üst komşumuzun tava-
    nında akma var,bu gün sabah ona baktım.Daha
    sonra çatıya çıkıp bir kaç çatlak vardı onları
    kapattım.Öğlen Hatay da oturan kardeşimi ziyarete gittik.Baldızı doğum yapmıştı.6 ay-
    lık bir kız bebekleri var.Küçük bebeği sevmek için bütün yorgunluğuma rağmen Hatay'a gittik.
    Döndüm ama ben mi döndüm ölümmü döndü bilemiyorum.
    Resim konusundaki tavsilerin için teşekkür e-
    derim.Ben şu anda Francisko Asensio Cerver a-
    dında bir kişinin yağlı boya tekniği adlı ki-
    tabını kullanıyorum.Aynı kişinin sulu boya tekniği kitabından da faydalanıyorum.Ama senin
    tavsiye ettiğin Leonardo adlı kitap serisini de
    arayacağım.

    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  3. Merhabaaa ziraatçiler :)
    Yaaa öyle ham vücutla toprağa saldırın, sonra da of puf !! Öldüm, bittim.
    Gerçi Çiğdem için iyi olmuş, yorgunluğu bize zaman ayırmasına neden oldu.:)

    Sevgiyle ve sağlıkla kalın. Ve lütfen sağlığınıza da dikkat edin.

    Nazif'ciğim bir bahçe bir çatı katı. Nasıl zayıfladığın belli oluyor.:)

    YanıtlaSil
  4. Dikkaaaaat! Soğuklar geliyor! Domates, biber patlıcanlar örtüleceeeek, ört!
    Sıcak oldu naylonlar toplanacak tooplaaa!
    Rahat! 10 dk. blog okunacak.
    Bu sebzeler büyümesinde kim büyüsün. Çiğdem ben senin yerinde olsam biraz klasik müzik te verirdim bahçeye :)

    YanıtlaSil
  5. Ciğer's ne yapıyorsun gözünü seveyim.Bak seni
    Metin'le Ben bile kurtaramam söyleyeyim...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Mehmet'ciğim,
    Eeeee ört topla ört topla. Bunu da yapmasa, enişteye yemek yapmak zorunda kalacak, akşam "OOOOF ÖLDÜM BİTTİM" diyemeyecek :))

    Nazif dayanamadım valla :))...

    YanıtlaSil
  7. Memos,
    Bahçeye,Klasik müzik vermeme gerek yok, çünkü,
    şimdi bülbüllerin serenat zamanı. sabaha karşı 4-5 gibi başlıyorlar,akşam hava kararana kadar. dünyanın en büyük bestecisi onlar,bence. bazen, birkaç tanesi aynı anda ötüyor , böyle güzel bir orkestrayı dinlememişsindir ömründe. Mümkün olsada seslerini gönderebilsem, sizlere.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba arkadaşlar.Dün bayağı kaynatmışsınız.
    Havalar burada da çok güzel.İlkbahar geldi.

    Düğünümüz Var Sarı Sıcakta

    Portakal çiçeklerinin kokusu
    Yayılmaya başladı dalga dalga
    Akşamın serinliğinde
    Leylaklar tomurcuklarını patlattı
    Açmaya hazırlanıyor salkım salkım
    Nisan yağmurları pusuya yatmış bekliyor
    Renk renk olmuş doğanın üzerine
    Akdeniz göz kırpıyor uzaktan
    Hasretine yanmış bekliyor Seyhan'ı
    Çukurova gelinliğini giyiyor baharda
    Düğünümüz var temmuzun sarı sıcağında

    Murat Akcan

    YanıtlaSil