24 Mart 2010 Çarşamba

4 yorum:

  1. Sevgili Müjgan,
    Çoooook çok çok teşekkürler bu olağan üstü video için.
    Bir tarafta tecrübe var diğer tarafta enerji.
    Ama zerafet,nezaket ve güzellik olağan üstü.
    Şimdiye kadar gördüğüm en güzel video için sana
    teşekkürü borç biliyorum.

    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  2. MÜJGAN, MÜJGAN, MÜJGAAN...
    Ne cevherler varmış sende... Bravo, Bravo, Bravo
    Hem sana, hem de o doyumsuz dansı sunan hem ruhu genç hem de kendisi genç hanımefendiye. Olağanüstü güzel bir gösteri için çooook teşekkürler. Ağzım açık kaldı, hayran oldum. Ellerine sağlık. Bu kadar güzel videoların varsa lütfen paylaş bizlerle.
    İşte, yaşamın her çağından keyif alma dersidir bu.

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  3. Nazif'ciğim, gördün mü yaşama pozitif bakmayı :)
    Arkadaş, bu hanımefendi bu yaşta bu kadar enerji doluysa ve bu enerjisini ertafa saçabiliyorsa, ancak şapka çıkartılır ve yerlere kadar reverans yapılır. Başka da bir şey demiyorum....

    Veeeeeeeeee, Müjgan'a da bak seeen.:) Durdu durdu BAAM diye noktayı koydu.

    Artık bundan sonra
    ÇOOOOK ÇALIŞMAMIZ LAZIM ÇOOOOOOOK :))

    YanıtlaSil
  4. Valla sağol Müjgan, ben de artık yaşlandım zannediyordum, morelmen (böyle söyleyenlere çok gülüyorum siz de gülün diye yazdım)kendime geldim. Akşam dans kursuna yazılacağım :)

    YanıtlaSil