18 Mart 2010 Perşembe

ŞİMDİ... HABER BÜLTENİNİ SUNUYORUM...SEVGİLİ ARKADAŞLAR.

** Sermin'in babası hastalanmış, bilgilerinize,

** Altıntaş , Memos, Ayvalık'ta, arazi çalışmaları v.s. pazar günü dönecek, sağlıkla dönsün insaallah.

** Cafer iyi, bir arkadasının babası vefat etmiş, onu, orada buldum, kısa konusabildik. Sondaj işleri yoğunmuş, malum mevsim geldi.

** Yılmazer iyi, bir bilgisayar programıyla uğrasıyormus, yoğunmuş her zamanki gibi, çok çalışıyor, melankolik vaziyette işkolik, 23 nisan'da gelecek.(insaallah ucağı v.s. kaçırmazsa).

** Kadriye iyi, selamı var, 23 nisanda gelmeye çalışacak.

** Süleyman'ı 27 yıldır ilk defa aradım, .... ben , ünv.den sınıf arkadasın çiğdem dedim,
.... buyrun çiğdem hanım , dedi,
.... şoka girdim, anında, aydım ve ona bir şok yaşattım,
umarım bana kırılmamıştır.

** Musa'yı aradım, aynı şoku , onunla da yaşadım, ama, telefonda tepki vermedim, ileti attım.
aynı iletileri, musadan gelen ve benim cevabımı, baş yazarımız Nazif'e de attım. Artık, hikayenin detaylarını, işlemeye değer bulursa, güzel mizahi anlatımlarıyla, baş yazarımızdan okuruz belki. Bu arada, Musa da iyi, selamı var, 23 nisanda gelmeye çalışacak.

HABER BÜLTENİMİZ SONA ERMİŞTİR. HEPİNİZE İYİ GÜNLER.

33 yorum:

  1. Sevgili Çiğdem bugün ZIMBA gibisin.Bana başyazar diyorsun ama ben senin eline su dökemem.Baksana Asoşeytit press gibi herkes'ten
    haber vermişsin.Musa ve Süleymanla iletişime geçmene sevindim.Şimdilik onları burada görmek-
    ten başka bir dileğimiz yok.Ama eğer yinede resmi davranırlarsa arkadaşlarımıza şaka yollu
    takılırız.Bira esprisini içeren çizimi bloga koymak için uğraştım ama koyamadım.Zannederim en iyisi posta yoluyla göndermek.Özlemle ilgili espriyi ondan izin alarak bloga koydum.
    Onun da sana çok çok selamı var.Blogda para toplayalım ve araziye çıkan arkadaşlara birer net book hediye edelim.Arazidende bloga katılabilirler.Bahaneleri olmaz değil mi ?Çiğdemciğim.

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sermin,
    babanın hasta olduğunu duydum.Umarım önemli bir
    hastalık değildir.Acil şifalar dilerim....

    Sağlıklı günler dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Ciğer's,
    Ayvalık -İzmir 1 saat.Atla gel.Yani Atla gelme de,arabayla gel.Hay Allah,yani At Arabasıyla değil de......Çuvalllll.Yani bir saatlik yol bir kaçamak yapsan ne güzel olurdu.Bira midye dolma pasaport'ta gün batımı.......Ha ne dersin bi düşün....

    Bira
    Midye dolma
    Gün batımı

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Yılmazer,
    Bu günler de Dünya çok kıpraşıyor.Umarım yaptığın program kıpraşımı önceden bilen bir
    programdır.Her gün yüreğimiz ağzımızda arkamızdan biri hapşırsa deprem oldu zannediyoruz.Şöyle yüreklerimize bir su ser-
    pecek haberler versende bizde rahatlasak ne
    dersin.
    Hem seni de burada görmüş oluruz.

    İyi çalışmalar....

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nazif,
    Çenen düştü hadi gari yeter artık.Başkalarıda birşeyler yazsın.Sen git yürüyüşüne biraz kilo
    ver.Haydi yüüürrrrüüü...............
    Çocuklar ben hergün 5 km yürüyüş yapıyorum.3 haftada 3 kilo verdim.23 Nisana kadar 2 kilo daha vermeye çalışacağım.
    Sağlık için Spor şart.
    Eğitim şart.

    Saat 18 den sonra görüşmek üzere ....

    YanıtlaSil
  6. Bravo Nazif, ben de ayağım kırılmadan önce, günde 3 km. yürüyordum. 5 kg. vermiştim. şimdi spor yasak, tam iyileşemedim. ayyy, nasıl kilo vericem, herkes 23 nisnda , formda gelirse, ben dobişko ,,,,öfff Nazif, beni allak, bullak ettin . şimdi, ölüm orucuna mı girsem, ne?

    Bu arada, Süleymanı tekrar aradım, seni kırdıysam özür dilerim ,dedim.
    Yok kırılmadım, ben, sana hanım dediğim için, seni kırdıysam, özür dilerim, dedi.

    Sonra Musa'dan, ileti geldi, o da beni çok mutlu etti. Musa'da, resmiyetin bizler arasında, yersiz, ama , resmi dairede çalıştıklarından dolayı, alışkanlık olduğunu söyledi. Süleyman da aynı şeyleri söylemişti.
    ohhh, rahatladım, kimseyi kırmamışım.

    Sonra , Cumhur'u aradım, iyi, selamı var.
    Onun da yazarlık yeteneği, köşe yazarlığı varmış, şimdi verdiği adrese bakıp , yazılarını okumaya çalışacağım. sonra sizlere bilgi veririm. Böyle bir yeteneğin var da ,blogda niye yazmıyorsun diye, çıkıştım, ona da.
    Biri, beni durdursa, iyi olacak.
    Metinciğim ne dersin ?

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Çiğdem,

    Sevgili Süleyman'ın iyi niyetinden kuşkumuz olamaz ama şu cümle ilgimi çekti."Ben sana hanım dediğim için kırdıysam,özür dilerim ??!".
    Çiğdemciğim dedim ya haftaya zımba gibi giriş yaptın.Herkes ne diyeceğini şaşırdı.

    Bak sporsuz kilo vermek için diyet sitelerinde
    araştırma yap.Senin için gerekli olan günlük kaloriyi bul.Bir tane mutfak baskülü al.Yediğin
    her şeyi tart.Tartığın şeylerin kalorisini ka-
    lori tablolarından bularak üst üste topla.Gün-
    lük kalorini aşıyorsan şişmanlarsın.Altında kalırsan zayıflarsın.Spora gelince:Eğer yürüyemiyorsan,oturduğun yerde yapacağın basit
    hareketler var.Hergün değişik saatlerde sadece
    20 dakika yaparak kilo verebilirsin.
    Sen ki herkezi ateşleyen insan, mutlaka bir yolunu bulup kilo verirsin.Ama sana dost tavsiyesi.Yemeden zayıflama yada ölüm orucu gibi zararlı şeylerden uzak dur.Ye,zevk al,
    zayfla.
    Benden örnek vereyim.Benim günlük almam gereken kalori 1700-2200 Kcal.miş.Ben hafta boyunca bu sınırlar içinde kalarak 3 haftada 3 kilo verdim.Demekki eskiden 2200 Kcal.nin üstünde tüketiyormuşum.Birde tüm arkadaşlarıma
    tavsiyem.Tuz tüketiminizi en en en aza indirin.
    Tuz vücutta su tutarak ödeme sebep oluyor ve
    vücudun şekilsiz olarak şişmesine sebep oluyor.
    Sadece tuzu keserek kilo verdiğinizi göreceksi-
    niz.Çünkü tuzu ekmek,sebze ve diğer yiyeceklerden fazlasıyla alıyoruz.

    Dostlar bugünler içindir....

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Müjgan ,
    gönderdiğin şeyleri çok beğeniyorum.
    Van Gogh ve dosların rengi beni mest etti.
    Benim felsefi yanım eksiktir.Bunları yaratanlara gıpta ediyorum.Paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Sermin,
    doktorluk olduğun konuyu ben bilmiyorum.Özel birşey değilse duymak isterim.Bloga yazdığınız zaman çok mutlu olduğumu söylemeliyim.
    Gülçin herhalde yazacağı şeyleri biriktiriyor.
    Yazdığı zaman biz sıraya gireceğiz sanırım.

    YanıtlaSil
  10. Vaaavvvvvvvvvvvvvv
    SELAM ARKADAŞLAR,
    NE OLDU SİZLERE? ANLAYAMADIM :),PEK Bİ FORMDASINIZ, HANGİ YAZINIZI OKUYACAĞIMI, HANGİSİNE LAF YETİŞTİRECEĞİMİ ŞAŞIRDIM.
    PERFORMANSINIZA HAYRAN OLMAMAK ELDE DEĞİL.
    Enerji takviyesi filan mı aldınız? 18 Mart, bu tarihi unutmamam lazım. Tü tü tü Maşallah maşallah.
    Sevgili Çiğdem, "Haber Bülteni"ne bayıldım. Tam da Çiğdem'lik olmuşşş.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Nazif, Çiğdem Hanım diye bir arkadaş vardı tanıyor musun acaba? Hani her gün yemek yapıyor, hayvanlarına bakıyor, sebze yetiştiriyor, resim yapıyor,..... haaaa bir de sağa sola laf yetiştiriyormuşşşş. Tanıyon mu?
    Haaaa bir de ansiklopedi gibi biri. Gıybeti anlatmıştı, şimdi de tezeğin ne olduğunu öğretti. Ben hatırlayamadım onu, sen hatırlıyor musun?.........

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Sermin,
    Babana acil şifalar diliyorum. Umarım en kısa zamanda şifa bulur, GEÇMİŞ OLSUN.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili nazif,
    Bira, midye dolma ile nasıl kilo veriyorsun bakiiiim? Bira, midye dolma veeee yürrüüüüü... Nasıl oluyo? Yoksa Memos bahanesiyle rejimini askıya almaya mı çalışıyon kardeş?

    YanıtlaSil
  14. Metin Hoşgeldin,
    dün gece 12 den sonra yazmışsın.Ben o saatte pirelerle meşguldüm.Neyse,gördüğün gibi Çiğdem
    bugün blogu kuvvetli bir şekilde salladı.Maazallah hele bir cevap yazma.Yandı gülüm keten helva.Bak Süleyman ve Musa Çiğdem'e
    Çiğdem hanım demiş duydunmu?Yılmazer'de yoğun çalışıyormuş.Ciğer's desen Ayvalık da arazi de
    imiş.
    Ulen kafama eşarp taksam dedikoducu kadınlar gibi olacam.
    Neyse bugün erkenci olmana sevindim.....

    YanıtlaSil
  15. Yav kardeşim sende mi Çiğdem Hanım diyorsun.
    Kafana yiyecen şimdi bir at tablosu........

    YanıtlaSil
  16. Yazılarına yetişemiyorum.Bira ve midye dolma ile rejim olmaz tabii.Ama aç tavuk kendini buğday ambarında düşünürmüş misali,hani bir sebep çıksada şu rejimi bir kırsam hesabı Ciğer'se davet gönderdim ama nafile.Sen müsaitsen sen atla gel.

    YanıtlaSil
  17. Tamam o zaman çizimi birazdan gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Müjgan Hocam,
    İletilerini yeni gördüm. Çok teşekkür ederim. Dostlukları, renklerle ne güzel tarif etmişler. Bizleri Gökkuşağı renklerinde dostun olarak görmen benim için bir ayrıcalıktır. Tekrar teşekkür ederim.
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  19. Yaaaa duydum duydum Nazif'ciğim, Çiğdem'e Çiğdem Hanım demişleeer.
    Sevgili Erdal'cığım, duydun mu Süleyman ve Musa, Çiğdem'e Çiğdem Hanım demişleeeeer.

    YanıtlaSil
  20. Ben Süleyman'ın yanıtına koptum. "Yok kırılmadım, ben, SANA HANIM DEDİĞİM İÇİN, seni kırdıysam, özür dilerim" :)))))))
    Aradan bu kadar uzun zaman geçitikten sonra, şaşırmamız doğal değil mi?

    YanıtlaSil
  21. Günaydın arkadaşlar,

    Süleyman Çiğdemle konuştuktan sonra beni aradı. Çiğdeme Çiğdem Hanım dedim. Sonrada çok üzüldüm dedi. Sanırım bir an boş bulunmuş, yaklaşık 25 yıl resmi dairede çalışınca böyle oluyor. Bunlar bizim de başımıza gelebiliyor. Yılların verdiği alışkanlıkla zaman zaman böyle istenmeyen durumlarla karşılaşabiliyor insanlar. Süleyman bloğa üye olmak istiyor, ancak nasıl becerebileceğini bilmiyor.
    Nazifciğim, senden rica etsem Süleymana yardımcı olabilirmisin? Süleymanın iş tel: 388 81 81/5462
    cep: 0 545 633 36 51 - 0 533 813 68 64

    Musa da iş yerinden birkaç kez denemiş, başarılı olamamış. Sanırım, iş yerindeki Bilgi İşlem Şubesi bu tür üyelikleri engelliyormuş.23 Nisanda gelmeyi çok arzu ediyor. Yarın onunla buluşacağız.

    Arkadaşlar, iş yoğunluğu nedeniyle çok sık yazamıyorum. Ancak bloğa yazılanları her sabah mutlaka okuyorum. (Nazifciğim sana bahsetmiştim. Benim kızakta kalmam ancak 1 ay kadar sürdü. Şimdi öncesinden de yoğunum. Bakalım nereye kadar gidecek.)

    Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum. Sağlıkla ve sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Arkadaslarım hepinize GÜNAYDIIINNNN,

    Nazifciğim kilo verme konusundaki önerilerine tesekkür ederim, deneyeceğim, sağol.
    Bu arada memos, ayvalıktan...taaaa aliağaya kadar gelecekmiş, ama yanında çok kalabalık bir heyet varmış. oraya kadar gitmişken, izmire uğramıycakmısın dedim de, öyle cevap verdi.Bu şimdi gıybete girmiyor, di mi?. dün size eksik haber vermişim, onu, tamamladım.

    Metinciğim, Nazif, o çizimi gönderemediyse, söyle bana, ben göndereyim.

    Erdalcığım, senden de ses gelmesi ne güzel!!!

    Dün, Cumhur'un köşe yazarlığından bahsetmiştim ya, iki yazısını okuyabildim, başarılı. hele hele, "dünya ve insan" yazısını çok beğendim.okumak isterseniz:
    www.tofed@org.tr de, yayınlarımız bölümü,
    450 sayılı gazetenin, 8.sayfasında.

    Hepinize sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. Bu gün , hiç,,,, halim yook arkadaslar.
    Tüm enerjimi, dün, tüketmişim anlaşılan.
    bakın,, saat: 15,20 olmuş ve ben, ne resim yaptım, ne yemek, canım hiç bir şey yapmak istemiyor. Ama ruhum , çok huzursuz, bir şeyler yapmadığım için.

    Nazifciğim, arazide kalıp, bizlere ulasamayan arkadaslarımız için önerdiğin, net book fikrine katılıyorum.

    Muratcığım, benim de, ara sıra, şiir veya içinde bulunduğum ruh halimi, şiirsel anlatan yazı denemelerim var, ama, senin şiirlerini görünce, benimkileri bloğa yazmamaya karar verdim.

    Kollarım ve parmaklarım, iki satırı bile yazarken yoruldu. Şimdilik, hoşçakalın. Gücümü toplayabilirsem , dönerim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  24. Samimi söylüyorum yukarıdaki yazıyı okuyunca kahkahalarla güldüm.Sen adamı öldürürsün.Reji-
    me başladın herhalde.Resim yapmaman anlayışla karşılanabilir,bloga yazmasanda meraklanırız. Aannncaak!yemek yapmazsan o vahim işte.
    Falında akşam sopa gözüküyor.Abimiz aç bilaç eve gelmiş."Haydi Çiğdemciğim yemeği hazırlada yiyelim" diyor.Ellerini yıkamaya gidiyor.Dönü-
    yor.O da ne! Masa boş.Gözlerini ovuşturuyor,
    tekrar bakıyor.Yemek yok.Ullleeeeeyyyyyyn!
    Valla tablodaki at ben olsam ben bile kaçardım evden.Sonra araki bulasın beni resmimi yapmak için.
    Şimmmdiiii!Gelelim şiir meselesine.Hani ben resimlerimi koymeycem dedimdide,sizde a olurmu koy,önemli olan senin beğenmen değil,hiç bir sanatçı kendi eserini beğenmez hep en iyisini arar demiştiniz,mehmet,metin ve sen.Hadi gari sen koy bakalım şiirlerini,Muratın şiirlerinden sonra cesaret edebilirsen.
    Bak bu yazdıklarımdan sonra senin parmaklarına
    nasıl kuvvet gelecek görürsün......

    Sevgilerle....

    YanıtlaSil
  25. Nazif'ciğim, sende de ne falcılık varmış yaaaa... Seninki falcılık falan değil, düpedüz geleceği görmek :))
    İyi valla, biz ne kadar yorgun gelsek de eve, yapılacakları ( çöp dökme, salata yapma v.s. ) yapmama lüksümüz olmuyor, kadınların parmakları yorulduğunda yemek filan hak getire :((
    KADINLARLA ARAMIZDA ADALET VE EŞİTLİK İSTİYORUUUUUUZ. YAŞASIN MÜCADELEMİZ...

    YanıtlaSil
  26. Nazif'ciğim, ne hallere geldik,
    Üniversitede ne için bağırıyorduk, şimdi ne için bağırıyoruz??

    OOOOOF OF....

    YanıtlaSil
  27. OOOOOOOO Kimleri görüyoruz efendim, Erdal Bey'ler de gelmişleeeerrr. Hoş gelmişler, safa getirmişler.
    Naber tembel Erdal Bey'ciğim, umarım afiyettesinizdir. Ne güzel sizleri buralarda görmek.
    Gel seninle ve Nazif'le birlikte GIYBET yapalım efendim......

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Nazif,
    falın, geleceği görmen v.s. hiç biri çıkmadı.
    O, yorgun günümü, VE SONRAKİ GELİŞMELERİ,

    sana ve Metin'e özetliyorum.

    Yazdıklarınıza bakılırsa ve ikinizin evdeki halinize, EŞİTLİK İSTİYORUZ ÇIĞLIKLARINIZA DAYANAMADIM DA, UMARIM DİLEKLERİNİZ KABUL OLUR....

    Eşime dedimki, halsizim, akşama yemek yapacak gücüm yok.... yapma karıcığım, dışarda bir şeyler yeriz... sağol kocacım.
    Bir kaç arkadasımızla, fasıl programı olan bir yere gittik.Yemekler geldi,fasıl ekibi fingirdek, kıpır kıpır bir parça çalmaya baslayınca, ben başladım oturduğum yerde oynamaya, dayanamadım ayool, içimdeki çocuk anlamıyor ki, bedenin sahibi yorgunmuş v.s.
    eşim ... şuna bakın yaaa, bir de halsizim diyordu... herkes çok güldü halime.
    Sonra ekip, bir de egeden, harmandalı çalmaya başlamaz mı? kim tutar beni, eşimi de sürükledim piste. Ona da öğretmiştim ege oyunlarını , yaaa.

    Haydi arkadaslar, bakın çöpler birikmiş, çamaşırlar kurumuş, iş başına !!!

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  29. Nazif'e cevap,,,, resimlerimi, koymeycem, dedindi yaa....

    HODRİ MEYDANA BAAK...

    YanıtlaSil
  30. Çiğdemciğim,"HODRİ MEYDAN" ne için anlamadım.
    Eğer şunun içinse;
    "Mutluluk yağmuru altında,
    Şemsiyesiz dolaşmaman dileğiyle..."
    Gayet güzel.
    Ama ben yinede daha güzelini yapana kadar eski-
    lerini koymayacağım resimlerimin...
    Hatta güzel bir resim konusu oluşturdum kafamda.
    Onu da saygıdeğer eşine armağan edeceğim bitti-
    ği zaman.

    sevgilerimle.......

    YanıtlaSil
  31. SEVGİLİ NAZİF,
    Sırasıyla sorularına cevap vereceğim.
    hodri meydan...19-mart-17,13 teki,bu sıranın üstüne doğru çık, oradaki senin yazının, şiir meselesi, paragrafına cevaptır. ben, deneme yazılarımı koyayım diye, beni ikna etmeye çalışmışsın yaa, onun için... işte koydum , ana sayfaya, ve de açıkladım.

    ...Mutluluk yağmuru altında , şemsiyesiz dolaşman dileğiyle, cümlesini de, son dörtlüğünü çok beğendiim için, Sevgili Murat'a, mutluluklar seni hep ıslatsın demek için yazmıştım. Şemsiyesiz dolaşmaman dileğiyle demedim, şimdi o yazıyı bulup
    bakacağım, bir hata mı yaptım diye...

    Peki anladık,niye kızıyorsun... daha güzelini yapana kadar, koyma eski resimlerini.

    BEN TÜM İYİ VE SAMİMİ NİYETİMLE SORULARINA CEVAP VERDİM.

    ŞİMDİ SEN CEVAPLA,,, ANLAYAMADIM, SON CÜMLENDE NE DEMEK İSTEDİĞİNİ...hatta güzel bir resim konusu oluşturdum kafamda. Onu da saygıdeğer eşine armağan edeceğim bittiği zaman. demişsin.
    HEMEN CEVAPLARSAN SEVİNİRİM. NE DEMEK İSTEDİN.
    seni kıracak bir şey mi yaptım, veya yazdım bilmeden, istemeden. anlamadım.

    YanıtlaSil
  32. Sevgili Çiğdem kızacak üzecek herhangi bir şey yok.Hani bana resimlerini bloga koy dediniz ya.Bende kayda değer bulmadığım için koymayacağımı söyledim.Ama yağlı boya resim yapma konusunda bu günlerde ciddi bir istek
    duyuyorum.Ve düşündüğüm resim eşinin hobileri arasında bir şey olduğu için ,o konuda yapacağım resmi göndereceğimi ifade etmek istedim.

    YanıtlaSil
  33. Sevgili Nazif, basbaya çuvalladık galiba arkadaş.
    Adı möhüm deel, yemek yapacak gader mecali olmayan bir argadaş, harmandalı çalana gadar dinleniyor. O gadar dinleniyor ki pistten inmiyor.
    Bu kadınlara akıl sır ermez arkadaşş.
    Ancak SAYGI DUYULUR...

    YanıtlaSil