23 Mart 2010 Salı

UZUNCA BİR SÜRE, BLOG'DA YAZAMAYACAĞIM.

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

Benim, bahar başlangıcından, yaz bitimine kadar, sebze bahçemde (300 m2 kadar) organik sebze üretim meşgalem başlar. yaklaşık 4-5 yıldır bir döngü kurmayı başardım. ürettiğim sebzelerin tohumlarını kurutup, martta fidelerim. fideleri şaşırtır, biraz büyüyünce gerçek yerlerine dikerim. Genleriyle oynandığını düşündüğüm için dışarıdan fide almam. kimyasal bir gübre, ilaç v.s. kullanmadan, yetiştirir, elde ettiğim organik sebzeleri, dost, akrabaya da dağıtırım. konserve, şoklayarak dondurucuya saklama , kışın da dışarıdan sebze almamak için, bir hummalı çalışmadır, böyle gider. Kuluçkaya yatan tavuk veya ördeğim olursa , işim bir kat daha artar. civcivler çıkarsa onları korumak , her an tetikte olmak işin cabası. bu nedenle, haftada bir belki, bloga bakabilirim, belki bakamam.
Dolayısıyla,
Sevgili Metin, blog için yeni bir yayın yönetmeni bulmak zorundasın, arkadaşım.
Sevgili Murat, doğanın canlanışı tablosunu yapamam demiştim ya, ben gerçek canlanışın içinde, görevdeyim.

ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN, SAĞLIKLA KALIN, HEPİNİZ.
SEVGİLERİMLE...

14 yorum:

  1. Benim tanıdığım Çiğdem bu işleri nedeniyle blogda yazmamazlık yapmaz kendisine yarım saat dinlenme zamanı yaratarak yazmaya devam eder diye düşünüyorum.Ben hernekadar yazmıyorsam da okumadığımı düşünmeyin Hepinizin yorumlarınızı Murat ın çok güzel şiirlerini okuyorum güzel resimlerinizi seyrediyorum. Bu arada sitemlerinizi de okuyorum.Yani bende aranızdayım. Hepinize sevgiler.....

    YanıtlaSil
  2. ciğdemciğim,
    bizi alıştırıp işlerim var belki haftada bir yazarım demek olmaz. yazılarını bekliyoruz.
    sevgiler
    mujgan

    YanıtlaSil
  3. Çiğdemciğim,
    çok yönlü hayatın gıpta edilecek kadar güzel.
    Resim yapmak,çiftlik işleriyle uğraşmak,fotoğ-
    rafçılık kursu derken günün nasıl geçtiğini anlamazsın.Sevgi dolu kalbinle bu işlerin
    tümünü başarabiliyorsundur eminim.Çünkü bu ka-
    dar iş sevgisiz yürümez.Zorraki yapılacak işler
    değil senin yaptıkların.
    Yaptığın işlerin sana mutluluk vermesini te-
    menni ederim.
    Blogun adresi belli seni her zaman burda has-
    retle bekleyeceğiz.

    Sağlık ve mutluluk dileklerimle......

    YanıtlaSil
  4. Ya bu kadar işin arasında hiç mi dinlenmeyeceksin? Bir 10 dakikanı bizlere ayır. Bak Gülçin bile yazmaya başladı :). Sana verimli ürünler, sağlıklı civcivler göreceğin bir bahar diliyorum. Sağlıcakla kal, koluna bacağına dikkat et.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Organik Çiğdem'ciğim,
    Mehmet'in söylemine ben de biraz katkıda bulunacağım. Herhalde 8 saat uyku dışında 16 saat bahçede sebzelerinle, tavuk ve ördeklerinle geçirmeyeceksin. Bak Müjgan da katılmaya başladı. Bu 16 saatin içinde bir 10 dakika damı ayıramayacaksın?
    Valla kendi adıma kocaman bir BRAVO diyorum sana. Bu kadar iş, hakikaten sevgiyle kovalanır. Civcivlerine isim koyuyorsan bizleri hatırla :))) Yardım edemiyoruz bari isim babaları olabiliriz:))
    Sevgiyle kal, İşlerinde kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Naziiiiif, Çiğdem bizi civcivleriyle aldatıyoooooor :(
    Elimiz kolumuz bağlı mı duracağız?

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Çiğdem, bizi bahçenle ve hayvanlarınla tanıştırabilir misin? Yaptığın işlerin resimlerini görmek isterim şahsen.

    YanıtlaSil
  8. Çiğdem!!
    Bir "Artık uzun zaman yazamayacağım" dedin bak kimler kimler geldi :) Hoşgeldiniz arkadaşlar...

    Sevgili Gülçin ve Sevgili Müjgan, bir şekilde Çiğdem'i kandırın da bloga yazmaya devam etsin yoksa Nazif'le beraber sizlerle uğraşmaya başlarız...

    Değil mi Nazif'ciğim? :))))

    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  9. Evet Metinciğim doğru söylüyorsun.Bizi civciv-
    lerle aldatıyor.Bu arada bende söz verdiğim gibi yağlı boya tabloma başladım.Bittiği zaman
    Çiğdeme göndereceğim.
    Bahçe ve çiftlik işleri zevkli olduğu kadar yo-
    rucudur da.Apartmanımızın yaklaşık 35-40 m2
    bahçesi var.Bir zamanlar bahçe temizleyen ki-
    şilere para karşılığı temizlik yaptırıyordum.
    İşsiz kaldığım günlerde ben yapamazmıyım diye
    başladım,şimdi her ilkbahardan kışa kadar
    bahçeyle uğraşıyorum.Mesela yarın ilk temizleme işine başlayacağım.Mevsimlik çiçek-
    ler almak onları sulamak arada bir yabani ot-
    ları yolmak beni bütün yaz oyalıyor.Apartman
    önü sohbetleri cabası.
    Çiğdemin 300 m2 de uğraştığını düşünürsek in-
    nın ne hali kalır ne de vakti başka şeyler
    için.Hoş karşılayın...

    YanıtlaSil
  10. Gülçin ve Müjgan katkılarınız bizi her zaman
    çok sevindiriyor.Sermin de bizi takip ediyor ve arada bir yazıyor.
    Metinin dediği gibi düzenli bir şekilde katıl-
    mazsanız bizden çekeceğiniz var.
    Ciğer's harika romantik müziklerle bloga kalite katıyor.Bloga koyduğu ünlü şairlerin
    şiirleri çok güzel.
    Murata zaten hayran olmamak elde değil.
    Keşke Cafer'ide aramızda sık sık görebilsek.
    Cumhur bizede yazılar yazsa....

    YanıtlaSil
  11. Hadi arkadaşlar, Gülçin, Müjgan, Cumhur, Cafer, Erdal, Musa, Sercan ve diğerleri...
    Nazif'in yazdıklarını okudunuz. Müjgan değerli katkılarda bulunmaya başladı ve bizi çok mutlu etti.

    Cumhur'cuğum Çiğdem'in verdiği adresteki yazını dikkatle okudum. Çok etkiliydi, öncelikle bunu belirtmeliyim. Yazılarınla, karalamalarınla blogumuza bekliyoruz.

    Ayrıca öğrenciliğimiz zamanında bana yapmış olduğun katkıları hiçbir zaman unutmadığımı, yaşamımın her döneminde yararlandığımı belirtmeliyim. Tüm katkıların için ne kadar teşekkür etsem azdır.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  12. Hepimiz ayrı ayrı yerde de olsak kalbimiz aynı atıyor.Sevgili Çiğdem,doğanın içinden seslenmek çok güzel.İnsan yaşadığını hisseder öyle yerde.Şehrin gürültüsünden uzakta sakin bir yaşam sürmek hep hayalimdedir.Bizim köyde öyle bir evimiz var babamdan kalan ,ama gidip te orda kalamıyoruz.Bir şekilde şehre bağlanıyorsnuz farkında olmadan.Bizim köy ,iki dağın arasında yeşillikler içinde bir dağ köyü.Osmaniye'nin Bahçe ilçesine bağlı bir köy.Bir gün gittiğimde size oralardan seslenmek istiyorum.Yeşillikler arasından.
    Gülçin ,daha çok katkıda bulunusan seviniriz.
    Cumhur'un çok güzel katkıları olacağına eminim çCafer'in zamanı olmuyor sanırım.Olsaydı gerçekten çok güzel ve etkileyici yazıları burda bizimle paylaşırdı.Serca'a gelince neden aramıza katılmıyor sık sık merak ediyorum.Yılmazer de bir seçimdir tutturmuş gidiyor.Seçim de bitti hala ortalıklarda yok.

    Herkes aklına geleni yazsın arkadaşlar.Bilgi paylaşıldıkça büyür.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Murat'cığım,
    Dizelerin çok güzel, buraları ne de güzel anlatmışsın.
    Blogta Çiğdem ve Nazif ile beraber laflıyoruz işte. Zaman zaman aramıza Memos, son zamanlarda Müjgan değerli katkılarda bulunuyorlar. Az da olsa Gülçin katılıyor aramıza. Eeeeee diğerlerinden pek ses seda yok. Haaaaa bir defa da Erdal katıldı. Hani kendi kendimize lafladığımız bir mekan oldu burası:)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Metin.
    Biz kendi kendimize laflarken diğer arkadaşlar da gelir sanırım.İzleyici olmaktansa oyuncu olmak daha iyi değil mi?

    YanıtlaSil