5 Mart 2010 Cuma

Ve İşte Karşınızda Zafer Ispartalıoğlu !

Hiç bir fedakarlıktan kaçınmadan bulduğumuz Zafer'in maili aşağıdadır.


tarih04 Şubat 2010 17:11


Hallo Mehmet Selam ;

Benni 30 yil gibi uzun bir aradan sonra bulabildiginiz icin cok sevindim . Blogunuzu gördügüm de cok duygulamdim , heyacanlandim. Benim icin cok büyük bir supriz oldu. Basta Cigdem´ e ve sana cok tessekkür ederim.

Blog nuz da ki eski fotograflari gördügüm de okul arkadaslarimin cogunu tanidim . Ama yeni fotograflara baktigim da hic kimseyi taniyamiyorum . Neyse cok güzel olmus ve cok sevindim. Emegi gecen arkadaslara cok tesekkurler.

Imkanim olursa beni görmek isteyen arkadaslar la görüsebilirim???. Kusura bakma aradan cok uzun bir zaman gectigi icin yazacak birsey bulamuyorum. Beni taniyan arkadaslara sonsuz selam lar; ayrica Cigdem ´e tekrar tesekkürler.

Neyse bugunlük bu kadar. Kendine iyi bak. Ciao

PS: Benim Mail adresimi, cok arzu eden arkadaslar olursa verebilirsin.

8 yorum:

  1. Selam Zafer,
    Sen de hosgeldin aramıza, cok sevindik.
    Sevgilerimizle...

    YanıtlaSil
  2. Vayyyy,çok güzel oldu,
    Hoşgeldin sevgili Zafer.Mehmet ve Çiğdem'in inanılmaz sabır ve aramalarından sonra Zafer'de aramıza katıldı.
    Zafer'ciğim umarım sağlığın iyidir.Almanya'da yaşadığını öğrenmiştik.Neler yapıyorsun kısaca anlatırsan seviniriz.

    Görüşmek dileğiyle..........

    YanıtlaSil
  3. SELAM ZAFER!!
    ARAMIZA HOŞGELDİİN. Sonunda mutlu son!! Çiğdem'in ve Mehmet'in azminin zaferidir bu:)
    Zafer'ciğim sen de Almanya'dan katılırsan blogumuza ne de güzel olur.
    Tekrar hoşgeldin...
    Çiğdem ve Mehmet ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Müjgan,
    geçen hafta ağır bir grip geçirmiştin.Şimdi nasılsın? Biraz toparlandın mı?
    sağlıklı günler dilerim................

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Zefer.Seni yıllar sonra aramızda görmek çok güzel.Hoşgeldin aramıza.
    Zafer'i bulmak için azimle çalışan Çiğden ve Mehnet'e sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. TESEKKÜRLER ARKADASLAR,
    HANİ BİR ATA SÖZÜ VARDIR, ARAYAN BULURMUS ... diye baslar,
    Biz bu sözün, güzel kısmını gerceklestirdik.
    Umarım , HEPİMİZ , ÖMRÜMÜZ BOYUNCA, İSTEDİĞİMİZ GÜZEL SEYLERİ BULURUZ.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldin zafer.çiğdem ve mehmet'e teşekkürler.
    Nazifciğim bu hafta daha iyiyim.
    sevgilerimle
    mujgan

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Müjgan sağlığının düzeldiğine sevindim.
    Geçmiş olsun.,
    Sevgili Çiğdem güzel temennilerin için teşekkürler.,
    Sevgili Ciğer's müzik kolleksiyonundan eskilere dair neler var bizden esirgeme.

    sevgilerimle....

    YanıtlaSil