25 Nisan 2010 Pazar

BAŞARDIK ........

9 yorum:

  1. Başardık arkadaşlar.28 yıl sonra tekrar buluştuk.Bunun ne demek olduğu ,herkesin gözlerinden okunuyordu.
    Sermin'in dediği gibi:Kendimi ,burada rahat ve güvende hissediyorum.
    Cumhur'un ;Kullanağım kelimeleri hiç seçmeden kullanmak
    Çiğdem'in hiç dinmeyen gözyaşları
    Nazif'in ,Cafer'in,Müjgan'ın,Gülçin'in mutlulukları ve bizleri rahat ettirmek için gösterdikleri çabalar,
    Yılmazer'in,Musa'nın yıllar sonra aramıza dönmesi,
    Metin'in kuyudan çıkıp aramıza katılması ve bu siteyi kurup bizlerin bir araya gelmesine vesile olan sevgili Mehmet'in gözyaşlarını zaman zaman tutamaması,Coşkun hoca'nın bizlerle beraber olması ve bize eşlik etmesi çok çok güzeldi.
    Gözyaşlarının oluk oluk akıp sel olması,duygusal anlar yaşanması ve mutluluğumuzun doruğa çıkması çok güzeldi.
    Herşeye rağmen yıllar sonra biraraya gelmemiz,bundan sonra Jeofizik mühendislerine bir geleneğin başlatılmasını da sağlar umarım.

    Bu buluşmada emeği geçen tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
    Sizleri seviyorum arkadaşlar.İyiki varsınız.İyiki benim arkadaşlarımsınız.

    YanıtlaSil
  2. Bu buluşmanın mimarı olan, bizim tekrar bir araya gelmemize sebep olan sevgili Ciğer'se
    çok çok teşekkürler.
    Sermin'e huzur ve mutluluğun tarifini yaparken içine bizi kattığı için teşekkürler.
    Çiğdem'e akıttığı her gözyaşı damlasının bizi daha çok birbirimize bağladığı için teşekkürler.
    Cumhur'un kimi zaman hüzünlü ama daha çok keyifli ve eğlenceli sohbetleri için teşekkürler,
    Cafer'in insanı büyüleyen sesiyle söylediği
    güzel şarkılar için teşekkürler,
    Metin'in sohbetleri ve kamerası ile ölümsüz anları çekmesi için gösterdiği çaba için teşekkürler,
    Murat'ın gönül fırtınası şiirlerini paylaştığı için teşekkürler,
    Müjgan,Gülçin,Kadriye,Çiçek ve Özlemin şen kahkahaları için teşekkürler,
    Sevgili Yılmazer'in bira kalite kontrolü yaparken katkıları için teşekkürler,
    Musa'ya sabah gelip bizimle beraber olduğu
    için teşekkürler,
    Sevgili Coşkun Sarı ağabeyimize toplantıya katılıp bizimle olduğu için çok teşekkürler.

    KATILAN HERKESE TEŞEKKÜRLER.......

    YanıtlaSil
  3. Aradan bu kadar yıl geçmiş olmasına, bir çok arkadaşın ülkenin çeşitli yerlerine dağılmış olmasına rağmen, demek içimizde bir yerlerde halâ o ateş yanıyormuş. Bu çok ama çok güzel organizasyonu düzenleyerek, bizlere unutulmaz saatler yaşatan İzmir'deki arkadaşlara sonsuz teşekkürler.

    Sevgili Murat ve Sevgili Nazif,
    O güzel sözlerine ilave edebilecek kelime bulamıyorum. O kadar yoğun duygular yaşadım ki anlatamam. HALÂ DUYGU SARHOŞLUĞU İÇİNDEYİM.

    Hepiniz sağolun varolun.

    SINIFIMI SEVİYORUUUUUUUUUUM...

    YanıtlaSil
  4. sevgili arkadaşlar,
    sizleri izmir de görmek çok güzeldi. Hepimiz 28 yıl önceki duygularımız ile birlikteydik.Bu birlikteliği hiç kaybetmeyelim.
    hepinize teşekkür ederim. iyiki varsınız.
    sevgiler
    mujgan

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok güzel bir şey başardık. Dört bir yandan geldiğiniz için bizlere çok ama çok güzel zamanlar yaşattığınız için ki şunu çok içten söylüyorum çokkkk uzun zamandır bu kadar mutlu olamamıştım hepinize çok teşekkürler...Sezen Aksu'nun şarkısında dediği gibi biz sadece bir zamanlar değil bugünde muhteşemdik yarınlardada öyle olalım inşallah. Hepimize çok güzel yıllar diliyorum. sağlıkla mutlulukla kalın.

    YanıtlaSil
  6. SEVGİLİ KARDEŞLERİM,
    GERÇEKTEN, BİR ÇOK İNSANIN HAYRETLE KARŞILADIĞINI BİZZAT YAŞADIM. GIPTAYLA BAKTILAR BULUŞMAMIZA. SÜRDÜRECEĞİZ BUNU,İNSALLAH, KAYBETTİĞİMİZ YILLARI GERİ GETİREMEYİZ AMA,
    YAŞANACAK YILLARIMIZDAN, BİR KAHVE İÇİMLİK ZAMAN AYIRMALIYIZ BİRBİRİMİZE.
    DÜNYA'da, ÇOCUKLARA BAYRAM hediye eden, ilk lider olan ATA'mız, sanki bizleride düşünmüş, bu bayramı oluştururken, sanki demişki, yaş önemli değil, ruhu çocuk, gençliğini,birbirini özleyen, herkes kutlasın bu bayramı. İŞTE 23 NİSAN, DEV ANLAMININ YANI SIRA, BUNDAN SONRA, BİZLER İÇİN, BİR ANLAMA DAHA KAVUŞTU.
    HER YIL, 23 NİSAN'larda buluşmak üzere,
    SAĞLIKLA, MUTLULUKLA...

    YanıtlaSil
  7. YAŞASIN 23 NİSAN
    NEŞE DOLUYOR İNSAN.
    HER YIL 23 NİSAN DA BULUŞMAK ÜZERE...
    BEN VARIM......

    YanıtlaSil
  8. 2011 YILI 23 NİSAN CUMARTESİ,24 NİSAN PAZAR
    2012 YILI 21-22 NİSAN C.TESİ-PAZAR 23 NİSAN
    PAZARTESİ.

    YanıtlaSil
  9. Bana da iki damla gözyaşı dökmek kaldı. Bu ne ya, sizler beni sulugöz yapacaksınız bu gidişle. Yok, ben ağlamaya razıyım yeter ki mutluluk ve sevinç gözyaşlarımız olsun. Sayenizde bu ortamı oluşturduk, şimdi bize düşen görev daha sağlam birliktelik ve sayımızı arttırmak.

    YanıtlaSil