8 Nisan 2010 Perşembe

EŞİM ONLİNE RESİM KURSU VERMEYE BAŞLADI!!!

6 yorum:

  1. HARİKASINIZ NAZİF'CİĞİM, HARİKASINIZ.... SEN RESMİ EŞİNİN KURSUNDA ÖĞRENDİYSEN, ÇOOOOK GÜZEL ÖĞRETMİŞŞŞŞ.

    ÇİĞDEM'CİĞİM
    MUTLAKA BU KURSU TAKİP ET. ÇOOOK ÖĞRENECEĞİN ŞEYLER VAR HOCANDAN :))

    GÜNLERİNİZ DE KURSLARINIZ KADAR GÜZEL VE NEŞELİ GEÇSİN...

    EŞİNE SEVGİ VE SAYGILARIMI İLET LÜTFEN. MUTLULUĞUNUZ DAİMİ OLSUN...

    YanıtlaSil
  2. ahanda değerli eşinle tanıştığıma memnun oldum. Ahanda İzmirde onu da getir ciğersim

    YanıtlaSil
  3. Sağolun arkadaşlar,
    beğendiğinize sevindim.Çok teknik anlatımı olduğu için bu kurstan herkes faydalanabilir.
    Amacımız hizmet:)))

    YanıtlaSil
  4. AYYY,,, sizler HARİKASINIZ!!!

    ÖZLEMCİĞİM, NAZİFCİĞİM , şu anda gülmekten yaşlar akıyor gözlerimden. Çok şekersin Özlemciğim, kursunun müptelası olacağım, lütfen devam et.
    Nazif toplantılara Özlem'i de getirmezsen küserim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Özlemciğim, şimdi tekrar seyrettim, ben gülmek istedikçe, seyrederim artık seni. çok yaşa, sağlıklı mutlu yaşa, eşin ve sevdiklerinle canım arkadaşım.

    Nazif senin de eline, beynine sağlık, bu düşüncen için.

    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Çiğdemciğim,
    bugüne kadar gönderdiğin selam ve mesajları
    Nazif devamlı iletiyordu.Ama ben bilgisayarla çok ilgili olmadığım için ve sokak işlerim yoğun olduğu için cevap yazamadım.Dünkü kurs
    çekimi Nazif'in bana tuzağı.Ben her ne kadar istemesemde bloga koydu.Senin ve diğer arkadaşların beğenmesine sevindim.Bana dilediğin güzel temenniler için teşekkür ederim.Ben de sana eşinle beraber mutlu ve çok sağlıklı bir hayat dilerim.
    Gözlerinden öperim........

    Ahanda Özlem.

    YanıtlaSil