15 Nisan 2010 Perşembe

İKİNCİ TABLOMUDA BİTİRDİM.....

6 yorum:

  1. Bu resim İKEA kataloğunda çok küçük bir resim olarak yayınlandı.Yani başka bir sanatçının eserinin taklidini yapmaya çalıştım.Detayları çok net göremedim.Ama başardığım için
    mutluyum.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık üstadım. Boya ve fırçaların daim olsun. Çok başarılı bir çalışma olmuş. Paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. BRAVO,, BRAVO,, ARKADAŞIM,
    Çok güzel olmuş ellerine sağlık.
    Nazifciğim, yağlı boyada bu hız,hayret , ne güzel, ikinci tablo,,, mükemmel. bu gidişle sergide en büyük alanı , gururla, sana ayıracağız.
    Özlem'in verdiği resim derslerinin
    katkısını da unutmayalım bu arada.

    Nazifciğim, ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum ama, bir yerde okumuştum. 40 resim (kopya, taklit , bakarak v.s.)yaptıktan sonra kişinin kendi tarzı gelişirmiş.
    Benim 40 adet tablo çalışmam olmadı ama, tarzım hayvan portrelerine doğru gelişti. Bakalım senin tarzın nereye yönlenecek. Bu keşfi beklemek bile heyecan verici değil mi?
    Başarılar, keyifli çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sevgili arkadaşlarım,
    Metin ve Çiğdem'e yorumları için teşekkür ederim.
    Çiğdem'in söylediği gibi Özlem'in resim derslerinden çok faydalandım.Özellikle "Tahta fırçası" çok faydalı oldu.
    Çiğdemciğim,
    gelecek seneye odaklandığım için her türlü resmi yapmaya gayret ediyorum.Kolaydan zora doğru gitmeye karar verdim.İnce ayrıntı gerektiren resimleri sona bırakıyorum.Kolay olanlarda teknik öğrenmeye çalışıyorum.Bir sonrakinde deniyorum.Böyle böyle sergiye hazır olacağım.
    23 Nisan toplantısından sonra Konak'taki Resim ve Heykel müzesi salonuna gidip sergi açmak için şartları öğreneceğim.
    Genel olarak sergi nasıl açılır?Ne ücret ödenir?Satış nasıl yapılır? vs.vs.
    Bu konuda seninde bilgin varsa paylaşırsan sevinirim....

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nazif,
    Benim de hiç bilgim yok, sergi açma konusunda. Dediğin gibi, araştırmak lazım.
    Sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil