5 Nisan 2010 Pazartesi

PAPATYALARIM- 2001- yağlıboya


13 yorum:

  1. Resmin çok güzel Çiğdemciğim.Zannederim sergi-
    lemek için sende yeterli sayıda eser var.Biz-
    de yeterli sayıya ulaşırsak önümüzdeki sene böyle bir şey yapalım bence.Hem hayatımıza hareketlilik gelir,hem de yaşamdan daha fazla
    zevk alabiliriz.Hayali bile çok güzel......

    Hayal bile olsa sizlerle paylaşmak daha güzel.

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık Çiğdem. Şimdi şöyle papatya tarlasının içine uzanmak isterdim.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nazif,
    Benim bir düşünüş biçimim var, kendimi rahatlatmak için, hayallerim ve hayalciklerim diye. çok mutsuz olduğum zamanlarda hayalciklere sığınıp kendimi motive ediyorum. nasıl mı... piyangodan kendime en büyük ikramiyeyi çıkartıp, dostlarıma,akrabalarıma ev alıyorum, işsizlere iş kuruyorum ve o işin detaylarını planlıyorum, evlenemeyenlere otantik düğünler yapıyorum, yaşlandığımızda sevdiğimiz arkadaşlarımızla yaşayacağımız doktoru, hemşiresi, her türlü bakıcısı olan, hayvanlarımızın da olacağı ve her türlü konforumuzun da olacağı çiftlik evi kuruyorum...oohhhhh daha neler neler. böylece, tekrar neşem yerine geliyor. Hayata yeniden başlıyorum.
    Bir de hayallerim var, onlar olması mümkün olan ve olması için bizim çabamızı gerektiren şeyler. işte hepimizin ortak bir sergi açması gibi şeyler. hedef belirleyip, elinden geleni herkes yaparsa , işte hayal gerçekleşti.
    YAŞAMAK GÜZEL, HAYAL KURMAK GÜZEL...

    UMARIM HEPİMİZİN HAYAL VE HAYALCİKLERİ GERÇEKLEŞİR.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Memos, Arazi günlerimizi hatırladım. Ne güzel papatyalar toplamıştık, hepimiz, öyle bir resmimiz de var.
    Bu tablom, Yaparken en çok zorlandığım bir resimdi. Papatya satın almaktan yorulmuştum ve papatya mevsimi bitmişti ki son anda , başarabilmiştim.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nazif,
    daha önceki bir soruna ancak yanıt verebiliyorum. sergi için yeterli malzemem varmı?
    15 pastel, 6 yağlıboya, 8 ebru, 1 eski sandığı boyayıp modern desenler vermiştim, taş baskı tülbentleri kullanarak yaptığım 6 tabure, 6 sehpa, 20 adet kadar fotoğraf'ta koyabilirim. bu saydıklarımın hepsini getiremem herhalde, çünkü iki tablom çok büyük boyutta ve duvara çakılı, sökerken zedelenebilir di mi?

    HAYDİ HERKES ELİNİ ÇABUK TUTSUN, SENEYE SERGİMİZ VAR. AYRICA HERKES SERGİ İÇİN BİR İSİM DÜŞÜNSÜN. NAZİF VE BEN İSİM FİKRİMİZİ BEYAN ETMİŞTİK.

    NASIL DA TALİMATLAR YAĞDIRIYORUM AMA... KIZMIYORSUNUZ BANA İNŞAALLAH, ARKADAŞLARIM...

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  6. Çok Güzel Çiğdemciğim,
    Eğer bir sergi açabilirsek ağırlık sende olacak gibi gözüküyor.Tabii bizimde ara vermeden üretmemiz gerekiyor.

    YanıtlaSil
  7. En azından bir izleyiciniz olarak merakla bekleyeceğim serginizi...

    Hadi Nazif'ciğim, kollara, paletlere kuvvet... :)

    YanıtlaSil
  8. TALİMAT KONUSUNU DA :)) SONRA DEĞERLENDİRECEĞİZ ÇİĞDEM'CİĞİM. ( Haklarımız saklı )

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Metin,
    bak sadece seyretmek yok.Ne dedi Çiğdem?Resim,
    fotoğraf,ebru,şiir vs,vs.Karma sergi olacak.
    Senin foto çalışmaların vardı.Onlarıda sergiye koyacağız...

    YanıtlaSil
  10. Zaten blogumuzda online resim kursuda başladı.

    YanıtlaSil
  11. Nazif'ciğim, benim foto çalışmalarım gerçekten çok amatörce. Sergiye koyamam onları. Sadece kendi albümümde yer alabilirler.

    Resim kursu hocasını da kattın ya bu işe, helal olsun ne diyeyim. MÜTHİŞSİNİZ, ÇOK HOŞ BİR VİDEO OLMUŞ. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Metinciğim,
    bana gönderdiğin fotoğraf örnekleri hiç de amatörce değildi. Daha önce Nazif'e dediğin gibi, kendine haksızlık ediyorsun.
    Lütfen onları bloğa koyarmısın rica ediyorum. BÜYÜK JÜRİ KARAR VERSİN.
    Hele ters ışıkta çektiğin tekneler harikaydı.
    onu mutlaka bloğa koymalısın, bekliyoruz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Metinciğim,
    çok amatörce dediğin fotoları çekerken kim
    bilir ne hoş duygular içindeydin.Bizimle paylaşman çok güzel olur.Bakarsın telif hakkı vererek yağlı boya tablosunu yapacağımız bir
    manzara,obje,figür gibi hoş bir şey yakalarız.
    Hem zaten ne diye ben konuşuyorum ki.Çiğdem
    olaya el koydu,kurtulman imkansız.
    METİN,MEETİN,MEETİN ......

    YanıtlaSil