3 Nisan 2010 Cumartesi

Those Were The Days My Friend

5 yorum:

  1. Ciğerimin köşesi yandı yine bu şarkıyı dinleyince.Şarkıcının dediği gibi"Neydi o günler...".Gençliğime götürdü beni.Dedim ya sevgili Ciğer's sen zaman makinasını bulmuşsun.
    Bizi devamlı gerilere götürebiliyorsun.
    Eskişehirde sana iyi çalışmalar diliyorum.
    21 gün kaldı kendine dikkat et!.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. valla Nazif senle benim ciğers olmamızdan dolayı ciğerimiz yanıyor bu şarkıları dinledikçe. Acaba yine izlenemiyor mu? Öncedev youtube dan alıyordum, izleyemiyoruz denince değiştirdim.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ciğer's,
    ben gönderdiğin bütün müzikleri büyük bir zevkle ve biraz hüzünlenerek izliyorum.Her bir
    şarkı geçmişten günleri hatırlatıyor.Eline sağlık.
    Sınıfımızın çiçeklerinin resmini yapmak için
    Halk ekmek fabrikasının ekmeklerinin tamamını
    tüketmem gerekir.Ama yinede bir resmimi göre-rek verdiğin destek için teşekkür ederim.
    19 gün kaldı....
    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Mehmet,
    Bu güzel şarkıları dinlerken anılara yolculuk yapmayan var mı bilmiyorum. Ellerine sağlık, teşekkür ederim.
    Bu sitede herhangi bir problem olmuyor.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Memos,
    Anılara yolculuk, hüzünlü bir mutluluk yaratıyor. artık izleyebiliyorum, teşekkürler.

    YanıtlaSil