17 Mayıs 2010 Pazartesi

CEYLAN VE KEDİ

SEVGİLİ ÇİĞDEM'DEN

11 yorum:

  1. teşekkürler Metin'ciğim,
    ben haalaa, bloga video koymak işini beceremedim. sağol, sağol.

    YanıtlaSil
  2. Bu ne kadar saf,temiz,duru,bencillikten uzak,hayran olunacak bir sevgi.
    Teşekkürler Metinciğim...............

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Metin,
    Sana da CD göndermiştim.Eline hala ulaşmadı mı?

    YanıtlaSil
  4. what a wonderful world? Siz dostlarımla daha güzel ama.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nazif'ciğim.

    Göndermiş olduğun CD bugün elime geçti. Ne de olsa TAŞRADAYIZ ya :)), ancak geldi. Ne kadar teşekkür etsem azdır.
    Buradan Bloga sesleniyorum. Nazif'in o güzel karelerinden sonra Fotoğrafçılığı Nazif'e saygıyla devrediyorum. Sezarın hakkı NAZİF'e...

    YanıtlaSil
  6. CD nin sana da ulaştığına sevindim Metinciğim.
    Fotoğrafçılığı bana devretme sakın ha.1991 yılında ilk makinemi almıştım.Analog makineydi bilirsiniz.
    Eşin dostun ailemizin fotolarını çektim devamlı.2006 yılına geldiğimizde digital foto makinesi aldım.Ağırlıkta video olmak üzere devamlı resim çektim.Yıllar geçip bugüne geldiğimizde arşivime baktığımda iyiki denklaşöre sık sık basmışım diyorum.Size tavsiyem hiç üşenmeden bir makine edinin ve gelecek kuşaklara belgelerinizi bırakın.Hiç bir zaman geç değildir.
    Sevgilerimle.

    Not.Metinciğim çekebildiğin doğa manzaralarını paylaşırsan sevinirim.Tablo yapmak için ihtiyacım olabilir....

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Nazif'ciğim,
    çektiğim doğa resimlerini seninle paylaşmaktan büyük zevk alırım.
    Aynen dediğin gibi yapıyor, sürekli fotoğraf makinası ile dolaşıyorum. Gördüğüme basıyorum denklaşörü. En azından kendimi eğliyorum.

    Ayrıca Kedi ve Ceylan videosu için Çiğdem'e teşekkür edelim. Bu güzel videoyu O'nun yerine ben koydum.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Çiğdem,
    Kedi ve Ceylan videosu için Metin'e teşekkür etmiştim.Yayına koyan oymuş.
    Sanada bu videoyu bulup bizle paylaştığın için teşekkür ederim......
    Çok güzeldi.....

    YanıtlaSil
  9. Ciğdem'ciğim bu ne güzelliktir böyle insan bunu seyredince insanlıktan utanıyor.

    YanıtlaSil
  10. Evet Serminciğim,
    insanlar bunu seyrederek ibret alsalar, kavgalar, savaşlar bitse...

    YanıtlaSil
  11. Ceylan ve kedi,
    Cumhur'un bloga koyduğu bilim kadınının videosundaki tarife uyan bir sevgiyi sergiliyorlar.Birbirlerinden istedikleri tek şey sevgi..................

    YanıtlaSil