30 Mayıs 2010 Pazar

Erdal,Mehmet ve Murat,Ankara


18 yorum:

  1. BİZLERSİZ,,,
    BULUŞMAK,,,
    İÇİNİZE SİNMEMİŞ,,, gibi görünüyor...
    Dİ Mİİİ?

    ERDAL'CIĞIM iyi görünüyorsun, sevindim.
    Umarım, 18 eylüldeki Maşukiye toplantısına gelebilirsin. işlerini şimdiden ayarlamaya çalış.

    Hepinize sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaş nispet mi yapıyorsunuz? Biralar,çerezler
    bıyık altında tebessümler.
    Ne diyelim darısı başımıza....

    YanıtlaSil
  3. MURAAAAAT, hani "toplantıya gidiyorum" gidiyorum demiştin. Toplantınız baya ciddi geçmiş görünüyor. :))
    Konu: Bira ve çerezin faydaları
    Bide objektife gülümsemeler.
    Alacağınız olsun...

    YanıtlaSil
  4. Erdal'cığım, umarım iyisindir. Gerçi oldukça iyi görünüyorsun biranın yanında :)))

    YARASIIIIN.....

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar canım çekti be...

    YanıtlaSil
  6. Nazif'ciğim, bizde sanal olarak içelim be...

    SAĞLIĞINAAAA....

    YanıtlaSil
  7. Alllahhh beeeeee..........
    Aslan Metin seninde sağlığına çin çin........
    Sanal bile olsa çok güzel oldu bu..............

    YanıtlaSil
  8. Çok kaçırmayalım ama.... :))))

    YanıtlaSil
  9. Mehmet Murat,,
    yanınızdaki kocamış herif kim yaa...

    YanıtlaSil
  10. O adamı sokaktan bulduk. Midye dolma satıyordu :) :)

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar o gece keyifler yerindeydi. Bir gün önce patoloji sonucumu almıştım ve de temiz çıkmıştı. Yanımda da arkadaşlarım olunca çok keyifli bir gece geçirdik.
    Cumhurcuğum, Mehmetle Muratın yanındaki o kocamış herif 3-4 ve 6 haziranda İzmir'de olacak, görüşürsünüz.
    Çiğdenciğim, 18 Eylüldeki Maşukiye toplantısına katılmayı çok istiyorum. Fakat, sanıyorum 20 Eylül gibi okullar açılacak, kızımla ilgili bir takım sorunlar var. Onları halledebilirsem, gelmeyi düşünüyorum.
    Sağlıkla ve sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  12. Erdal haklı arkadaşlar. Ayın 20'sinde okullar açılıyor ve katılım zor olabilir.

    YanıtlaSil
  13. Erdalcığım,
    patoloji sonuçlarına sevindim.Haziranda aramanı bekliyorum.Cumhur,sen,ben Kordonda bira içeriz.Bizde foto çekeriz.
    Görüşmek dileğiyle.............

    YanıtlaSil
  14. Nazifciğim, seninle zaten görüşeceğiz. Dediğin gibi perşembe ya da cuma günü Kordonda biralayabiliriz. Benim için ne kadar güzel olacak. Bir hafta içinde hem Ankara'da hem de İzmir'de arkadaşlarımla birlikte olmak.
    Görüşmek üzere....

    YanıtlaSil
  15. Merhaba arkadaşlar.
    Zaman zaman bir yerlerde, başka nedenlerden de olsa buluşmak çok güzel.
    Biliyorsunuz ben TMMOB genel kurulu için gittim.İyi de oldu.Mustafa Ergün hocamız TMMOB yönetim kuruluna seçildi.
    Birayı da içerken sizleri düşündük ama.
    Umarım sizlerle de yaparız böyle toplantılar.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  16. Erdal'cığım,
    Geçmiş olsun. Neden patoloji yaptırdın bilmiyorum ama, sonuçlar iyi olduğuna göre geride kalmış olduğuna sevindim.
    Kordon'da bira teklifine de hayır denmez yani :))

    Afiyet olsuuun, Yarasın millet...

    YanıtlaSil
  17. Erdalcığım tekrar geçmiş olsun sonuçların iyi çıkmasına çok sevindim.

    ARKADAŞLAR 18 EYLÜL TOPLANTIMIZ, YEĞENLERİMİZİN OKULLARININ AÇILMASI SEBEBİYLE RİSKE GİRMİŞ GİBİ GÖRÜNÜYOR. BAŞKA BİR TARİH BELİRLEYELİM DERİM.
    28-29-30 AĞUSTOS 3 GÜN TATİL, RAMAZAN'A GELİYOR DEMEZSENİZ, BİZİM İÇİN UYGUNDUR.

    CEVAPLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil