20 Mayıs 2010 Perşembe

GELDİM...

Arkadaşlar Ege Üniversitesi TSM Korosu ile Antalya'ya gitmiştim biliyorsunuz
Gecen Hafta da Bodrum'da Kırık dökük bi evim var onu biraz tamir ve tadil etmek için orada amelelik yaptım. Hey yerim yara bere içinde ve dökülüyorum.
Bu arada Pedesa diye bir antik kent varmış bende ilk defa duydum orada çok ilginç bir piknik yapıldı mahalli müzikler ve mizansenler çok hoştu.
Bloğa katılımcı olmaya devam edeceğim... Çiğdem'in düşündüğü gibi ortadan kaybolmadım ayrıca
Bu arada Erdal beni aradı ve şaşırttı..;)
Altıntaş ile konuşmamız lazım detayları :)
Cafer arabasını servise götürdüğünde kulaklarımı çınlatmışlar sağolsun aradı
Nazıf.. tablolarını gerçekten beğendiğimi ifade etmeliyim yalakalık olsun diye demem asla inşallah ilerde çok para yapacak... O yüzden çok meşhur olmadan bi tane edinmek istiyorum... Sergi filan olmadan birine talibim :)
Bendeki haberler bu kadar şimdilik
hepiciğinizi çok seviyom

3 yorum:

  1. Hoşgeldin CUMHUR'cuğum,
    meraklandırdın bizleri.
    iyi olduğuna sevindim.
    sağlıkla kal.

    YanıtlaSil
  2. Ben de merakla döneceğin günü bekliyordum.
    Güzel yazılarından sonra ara vermen beni üzmüştü.
    Blog kurulmadan önce birbirimizden bi haber yaşarken sadece özlemekle geçen ömrümüz blogdan sonra meraklı bekleyişe bıraktı yerini.Birbirimiz için endişe eder olduk.Çocuklarımızın haberlerini
    merak ediyoruz,birimiz iş gezisine çıksa kazasız belasız döner inşallah diyoruz.Sonuçta "ben" bitti
    "biz" başladı.Aynı videodaki bilim kadınının anlattığı gibi.Biz olmaya başladık ve bu çocuklarımızın katılımıyla daha büyük bir "biz" olacak.
    Gelişin yine çok özel oldu sevgili Cumhur.Video çok güzeldi ve alınacak dersler var.
    Ben her zaman en küçük bireyin bile hayat deneyimi
    ni dinlemek istemişimdir.Her hayatı bir başka evren olarak görürüm.Benim gibi düşünmez,benim gibi hissetmez,benim gibi sevmez. vs. vs.Ama onu öğrenmek,öğrenmeye çalışmak çok özeldir ve sabır gerektirir.
    Tablolarım için övgü dolu sözler söylemişsin.Beni
    motive etti.Elbette yeni yapacağım tablolarımdan bir tanesini sana ayıracağım.Ama bu bugün olur,ama
    bir sene sonra olur.

    Sevgilerimi gönderiyorum........

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim sevgili kardeşim...Bu saatten sonra inşallah ben yerine biz ve bir oluruz.

    YanıtlaSil