10 Mayıs 2010 Pazartesi

HAYAL,,, BU YAA!!!! AMA , İLAN GERÇEK.

MORDOĞAN girişinde,,, FULLLL DENİZ MANZARALI, denize 1000 m. mesafede, diyorlar.
16.000 m2. SATILIK ARAZİ.......300.000 TL. imiş.

HEM DE KALBİMİZ'in attığı, İZMİR'de ve deee,
EN GÜZEL KAMPIMIZI YAPTIĞIMIZ,,, MORDOĞAN'da....

emlak.net'te buldum... ilan no: 1886510 ....... İLGİ VE BİLGİLERİNİZE.....

20 KİŞİ OLSAK...300.000/20 = 15.000 TL. OLUR.

HUUUU ,,,, BANKACI GÜLÇİN'ciğim , OKUYOR MUSUN YAZILANLARI?
ZAHMET OLMAZSA, kişi başı 15.000 TL. kredi alsak, nasıl bir ödeme planı çıkartırsın bize, kolay, sıkılmadan, herbirimizin ödeme gücüne uygun, değişik varyasyonlarla?

HUUUU, CUMHUR'cuğum, senin gibi, İzmir'de olacağım, özgür ve altımda süper motosikletim,
atlar gider bu araziyi görür, incelerdim, al takke, ver külah pazarlık eder, su , yol durumu v.s. incelerdim, hatta, bu hayal'in destekçilerinden sevgili NAZİF'le de konuşup, birlikte gidelim derdim. İki kanka, ön araştırmayı yapıp, SU ÇOK ÖNEMLİ... HEMEN, sevgili Cafer'e bilgi verip,
sondaj v.s. konuşup, üçünüzün fikrini blog üyelerine duyurup, Gülçin'den gelecek kredi bilgilerini de toplayıp,,, ayyy ,,, yine çok konuştum...

HAYAL KURMAK... NE GÜZEL DEĞİL Mİ? ARKADAŞLAR...

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

4 yorum:

  1. Sevgili Çiğdem'ciğim,
    peki şimdi başka yerlere yapmış olduğumuz ödemelerimiz nolcek :(
    Sevgili emekli arkadaşcığım, sen dünyalık işlerini tamamlamış görünüyorsun da, bizim daha okuyanlarımız var, aceleci arkadaşım.
    Ama, google earth te şöyle bir dolaştım oraları da, HAYALİ BİLE GÜZEEEEEEEEEEELLLLL.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. HAKLISIN METİNCİĞİM,
    AMA, HAYAL KURMAKTA MI YASAK ? KARDEŞİM....

    BEKLERİZ , HEPİNİZİN, DÜNYALIK İŞLERİNİZİ BİTİRMENİZİ...

    YAPCEK BİŞİ YOKKKK....

    YanıtlaSil
  3. Çiğdemciğim,
    hayal kurmanın kimseye zararı dokunmaz.Ben de satılık ilanlarına bakıp uygun birşey çıkartma
    ya çalışıyorum.
    Ha gayret.....

    YanıtlaSil
  4. hepiniz,,,

    hepiciğimiz,,,,

    NE GÜZEL İNSANLARIZ...

    Tuttuğumuz her güzel dilek gerçekleşsin,
    inşallah.

    SAĞLIKLA KALIN.

    YanıtlaSil