13 Mayıs 2010 Perşembe

İŞTE, BİTKİLERİM...şimdi küçükler, inşallah büyürler.











kıvırcıklar ve enginarlar, boş alanda mısır ekili henüz çıkmadı. mısır biraz büyüyünce, aralarına sırık fasulye dikeceğim.

şu soldaki domates ocağından, 30 ocak yaptım, her ocakta 2 veya 3 fide var, dana burnu aadisi, yerse diye fazla dikiyorum.
bir üst soldakiler, bal kabağı fideleri, o şekilde 5 ocak yaptım.
en üstteki resimlerde çilekler ve her ağaç dibine diktiğim çiçekler var, 20 adet, ördekler dibini dıdıklayıp zarar vermesin diye, onları da telle çeviriyorum.
sol alt köşedekiler de , fazladan yaptığım domates fidelerinden bir kaç örnek, isteyen komşulara dağıtıyorum ki, bölgemizde sağlıklı, doğal tohumlar üretelim, israil fidelerinden kurtulsun herkes diye. kendi çapımda , ülke tarımına katkıda bulunuyorum.








Gördüğünüz gibi biber ve patlıcan fidelerim, henüz toprağa ekilecek hale gelmedi.






16 yorum:

  1. Sevgili Kardeşim,
    resimleri görünce çok sevindim.Yazıları okudukça tüylerim ürperdi sevinçten.Ne güzel bir hayat kurmuşsunuz eşinle birlikte.Sadece insana karşı sevgi
    yok,hayvanlar ve bitkilerde var bu sevginin içinde.
    Sana eşinle birlikte sonsuz mutluluklar dilerim.
    Bloga konu olması açısından zaman zaman fide dikimi
    yaparken veya ürün hasatı yaparken kısa kısa videolar çekip bloga koyarsan bizlerde zevkle izleriz.....

    Sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.....

    YanıtlaSil
  2. Üzerine mis gibi zeytinyağ dökülmüş domates, biberlerle ne zaman kahvaltı edeceğiz Çiğdem? Bu arada hortum da baya büyümüş, maaşallah, bahçeyi sarmış, onu da fideden mi büyüttün?

    YanıtlaSil
  3. Danaburnundaki keyfe bak, tamamen doğal besleniyor sayende :))) Çok sağlıklı olmalı.

    Mehmet'in mönüsünden sonra o çimlerin üzerinde "katinanın elinde makası" eşliğinde ne de güzel eritilir.
    Cenneti bu tarafta yakalamışsınız, mutlulukla yaşayın...

    YanıtlaSil
  4. doğal sebzelerle kahvaltı etmek isteyen, tüm arkadaşlarımıza kapımız açık, bekleriz.
    fideler ürün vermeye başlayınca sizlere haber vereceğim.

    YanıtlaSil
  5. ciddiye alıyo mu ???? herkes, teklifi mi?

    sırayla cevap verin bakiim...

    YanıtlaSil
  6. Bu teklife hayır denir mi? Yaz programımız uyarsa biz
    geliriz.

    ARCA-ÖZLEM-NAZİF

    YanıtlaSil
  7. Yaz programını kahvaltıya göre yapayım mı? Bu yaz tatil yapabilir miyim, bilmiyorum. Şu an için belli değil. Ama ayarlayabilirsem NEDEN OLMASIIIIIIN.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. harika, haydi bakalım, başka cevap veren yok mu?

    YanıtlaSil
  9. çiğdemciğim,

    14 18 eylül tarihlerinde istanbulda olacağım.senin organik ler kalırsa18 eylül cumartesi sanırım sende kahvaltı edebiliriz(uygun olan arkadaşlar da varsa tabi).

    sevgiler
    mujgan

    YanıtlaSil
  10. çiğdemciğim,

    14 18 eylül tarihlerinde istanbulda olacağım.senin organik ler kalırsa18 eylül cumartesi sanırım sende kahvaltı edebiliriz(uygun olan arkadaşlar da varsa tabi).

    sevgiler
    mujgan

    YanıtlaSil
  11. 18 Eylül 2010 kafamıza kazındıııııııııııııııı...

    YanıtlaSil
  12. TAMAMDIR 18 EYLÜL, SİZLER İÇİN SEBZELERİ KORUMAYA ALACAĞIM.
    MÜJGAN'cığım, Sermin'i ikna etmek sana düşüyor, demiştin ya onu ikna etmenin yolunu biliyorum. şimdiden, kolay gelsin.

    EVET ARKADAŞLAR, HEDEF TARİHİMİZ'e göre, herkes bilgi versinki, İzmir'deki gibi, başarılı bir organizasyonu da Maşukiye de gerçekleştirelim.

    Mehmet diyordun ya, 6 ay da bir olsun toplantımız, bak dileğimiz gerçekleşiyor.

    Müjgan'cığım, desteğini bekliyorum.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  13. kaç kişi ettik şimdi? 18 EYLÜL İÇİN,

    MÜJGAN, NAZİF,MEHMET(MEMOS),METİN,GÜLÇİN (gelir diyorum), SERMİN(gelir diyorum),KADRİYE (gelir diyorum), YILMAZER (gelir diyorum, yakın mesafe, kaçıracağı uçak yok),SERCAN'a da yakınız(gelir diyorum)..........

    gerçek cevapları bekliyorum,

    YanıtlaSil
  14. CAFER, CUMHUR, MURAT, ERDAL, MUSA, SÜLEYMAN, HÜSEYİN, BAŞKA YAZMADIĞIM VAR MI TAMAMLAYINIZ LÜTFEN...

    CEVAP BEKLEDİKLERİMİZ...

    CAFER'ciğim, kahvaltı sonrası, biraz etrafı gezeriz, hep beraber, sonra mangal yakma hazırlıklarına başlar bir kısmımız, sen de ÇİĞ KÖFTE YOĞURUR MUSUN? SAZ EŞLİĞİNDE,,, mesela,
    Terini de kankalar siler, ne dersin?

    YanıtlaSil
  15. Blog ,,, bu NOKTADA TIKANMIŞ,,,,

    BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ CEVAP YAZMAMIŞ.

    NEDEN ACABA ????

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil