21 Mayıs 2010 Cuma

LÜTFEN, BİLENLER, BİLMEYENLERE ÖĞRETSİN.

Bloğa, resim ekleyip veya kısa notlar yazabiliyorum, amaaaa,
bana gelmiş bir iletiden uzunca bir yazıyı kopyala yapıştır yapamıyorum, oturup saatlerce o yazıyı yazacak vaktim de olmadığı için, kendime kızıyorum.
Yine aynı şekilde güzel bir videoyuda alıp bloğa koyamıyorum. HEPSİNİ METİN'den rica ediyorum. sağolsun kırmıyor beni , ama YAKINDA İSYAN EDERSE HİÇ ŞAŞIRMAM VE HİÇ DE KIZMAM.

işte PROBLEMİMİZ,,,, ÇÖZELİM BAKALIM, BENİM DURUMUMDA OLAN ARKADAŞLAR DA BANA DESTEK VERSİN LÜTFEN.

SEVGİLERİMLE.

2 yorum:

  1. Uzun yazılar için yukarıda örnek verdim. İnternet ortamındaki yazıları taradıktan sonra kopyala yapıştır ile bir sorun çıkmıyor.

    Videolar için, benim yöntemim şöyie:

    http://www.imageshack.us/ adresine giriyorum. Korkmayın türkçe. Browse kısmından bilgisayarımdaki bir videoyu seçiyorum. Şimdi Yükle diyorum. Bir süre sonra sayfa değişir ve yükleme başarıldı yazar. Altta Link, Doğrudan Link ve HTML kodu vardır. HTML kodunu kopyalayıp, blogda yeni kayıt diyerek yazı yazdığımız yere yapıştırıyorsunuz. Bu kadar. Eğer youtube veya dailymotion gibi sitelerden video koyacaksanız onların altlarında da embed ile başlayan kodları vardır. Onları bu şekilde kopyalayıp yapıştırıyorsunuz.
    2. bir not. Yazı veya yorum yerine bir şey yapıştırırken ilk tıklamada bazen yapıştır çıkmayabilir. Tekrar tıklayın ve deneyin

    YanıtlaSil
  2. Sağol Mehmetciğim, inşallah başarırım.
    Olmayınca, sıkılıyorum ve bırakıyorum. kendi siteme de hala 2010 da yaptığım tabloları ekleyemedim. tekrar öğrenmeliyim, yaşlılık işte böyle, teknolojiye karşı bir soğukluğum var.

    YanıtlaSil