11 Mayıs 2010 Salı

ÜÇÜNCÜ TABLOMUDA BİTİRDİM......

6 yorum:

  1. Nazif'ciğim,
    Canım şarap çekti. Kırmızının ahengi çok canlı yansımış tualine.

    Eline sağlık üstad...

    Şerefine...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık ciğersim, harika bir şey olmuş bu.

    YanıtlaSil
  3. TEBRİKLER NAZİFCİĞİM,
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ.
    sırada ki kompozisyonun ne olacak, karar verdin mi?

    YanıtlaSil
  4. Övgüleriniz için teşekkür ederim.
    Yaptığım her tabloda hem boyama tekniği öğreniyorum,hem de bittikten sonra eksik yanlarımı görüyorum.Resim yapmaya devam ettikçe hatalarımı azaltacağimı düşünüyorum.
    Çiğdemciğim,
    Eğer bir gün resim yaparsam mutlaka dalgalı bir deniz yapmayı hayal ederdim.Şimdi ona sıra geldi
    Yarın 25*35 boyutlarında küçük bir tuvale "DALGALI DENİZ" çizeceğim.

    Hepinize renkli ve mutlu günler dilerim....

    YanıtlaSil
  5. sevgili Metin kusura bakma biraz önceki yazımda Mehmetlerin videoları demişim yaşlılık işte ... mehmet Yılmazer gönderse gönderse bira fıçısı gönderir:) Gönderdiğin videolar için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim Sermin'ciğim. Anladım ben:))
    Yaşlılık sadece bana ve Yılmazer'e özgü bir durum olmuş :(
    Sizler hala ayrıldığımız zamanlardaki gibisiniz, aradaki zamanı dondurmuşsunuz...
    Mehmet'in kendisi ( Yılmazer ) bira fıçısı olmuş canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil