21 Haziran 2010 Pazartesi

GÜLÇİN'ciğim,

İyi ki, Gönül'e, hoşgeldin, dedin de ,,,,, sesini duyduk.
sen,,,, buralarda mıydın? canım kardeşim.....

evini yerleştirdin mi?
mutlu ve sağlıklı mısın?
sevgili yeğenimiz iyi mi?
çeşme'deki yazlığına taşındın mı?
belin ağrıyor mu?

haydi,,,, bütün sorularıma cevap ver bakiiiimmmmmmmmm...
sana , soru sormazsam, ne alemdesin anlayamıyorum, merak ediyorum....
iiiilllllaaaakkkiiiii.... bloğa, yeni bir, arkadaşımız, üye olacak da ...
GÜLÇİN'ciğimizden ses gelecek....

SEVGİLERİMLE...

2 yorum:

  1. Çiğdemciğim evimi yerleştirdim.Fakat uzun bir süre internette sorun yaşadım.Daha yeni halloldu.O nedenle ne mailleri okuyabildim nede yazabildim.Şimdi gelelim diğer sorulara Özgün henüz dönmedi.Yazlığada taşınmadım çünkü Özgün döndükten sonra stajı var.Bir süre daha buralardayız.Belimde gayet iyi ağrımıyor.Tamam mı komutanım.Başka soruların varsa yanıtlamaya hazırım.Seni çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. OHHHH, ÖĞRENDİM,,, RAHATLADIM.
    Herşey yolunda , sevindim.
    Başka sorum yok.
    Ben de seni çoookkk öpüyorum.

    YanıtlaSil