4 Haziran 2010 Cuma

Herkeze selam, epey bir süredir giremedim, aramıza Melda katılmış hoşgeldin canım sizleri aramızda görmek çok güzel. Sevgili Nazif resmin çok güzel eline sağlık insanın böyle bir yeteneği olması ne harika hele benim gibi ağaç çiçek ve evden başka birşey çizemeyen biri için..
Ciğdem'ciğim sigarayı bırakma kararına çok sevindim biraz gayret biraz sabır ne olur. Ben başaracağına inanıyorum. Bu arada Metin sen Ciğdem'e destek mi oluyorsun köstek mi pek anlamadım kızı korkutma öyle kilo alırsın falan diye kilo kadınların korkulu rüyasıdır bilmiyor musun?
Bambu ağacının hikayesi çok güzelmiş teşekkürler Figen'ciğim bu arada yazı rengi konusunda bende arkadaşlara katılıyorum.
Herkeze iyi hafta sonları....

3 yorum:

  1. Sevgili Sermin,
    resmimi beğendiğine çok mutlu oldum.Resim yapmaya başladığımdan beri sizlerin güzel ve içten övgüleriniz beni daha çok motive ediyor.
    Güzel yazı ve şiirlerini merakla bekliyoruz.

    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sermin,
    Tabii ki hep destek, tam destek Çiğdem'e.
    Sadece salt sigarayı bırakıyorum dememeli, sigarayı bıraktıktan sonra iştah çok açılıyor, ona da dikkat etmeli diye uyarmak istedim sadece :))
    Kilo sadece kadınların değil, artık belli bir yaştan sonra bizler için de kâbustur :))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. SERMİNciğim, desteğin için sağol.
    diyet yaparak devam ediyorum. ümitliyim. bu defa başaracağım.
    SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil