21 Temmuz 2010 Çarşamba

YEMİN OLSUN CİVCİVLERİ BEN YEMEDİM.BEN O SIRADA MIŞIL MIŞIL UYUYORDUM.

5 yorum:

  1. Olur mu bu ya? :(
    Gelinciğin yaptığı plana bak. Tam da o organikleri kendimiz için yetiştirecektik.
    Hain hayvan, körolasıca hayvan, ağzının tadını bilen hayvan.
    O bir tane pilicin bize yetmiyeceğini bildi de bıraktı herhalde. Sadist gelincik....

    Nazif'ciğim işthımızı bir başka bahara mı bırakalım, yoksa hazır yetişmiş olana ( Ana karakız ) mı göz dikelim?

    Nasıl olsa Çiğdem bu satırları okuyamaz. O şimdi yoldadır. :))))

    YanıtlaSil
  2. Metinciğim,
    küçüklere üzüldüm.Hain gelincik bizden önce davrandı.
    Ama karakızda fena değil.Ben hemen bir adet gelincik kostümü diktirip Kartepeye gidicem.Karakız bizim olmalı.Onu da gelinciğe kaptırmayalım.Biz alalım,ama Çiğdem suçlu olarak onu bilsin....:)))))))))
    Nasıl Plan ama..................

    organik günler dilerim...........

    YanıtlaSil
  3. Selam üstadım,
    Ne yapalım, biz de karakızla idare ederiz artık. hemen bir planlama yaparak, önerdiğin taktikle karakızı ekmek arasına yatırmalıyız. Çiğdem' de gelinciğe ne yaparsa yapsın.
    Hadiiiii ekmek arası karakız burdaaaaaa..... Hem de organiiiiiiiikk :))))))

    YanıtlaSil
  4. İKİ KAFADARIN, KARAKIZ'ıma kurdukları planı öğrenince, koştum geldim.

    Gelin vaz geçin şu karakızım'ı yeme sevdanızdan, ben size başka, ORGANİK TAVUKLAR,
    bulayım. ne dersiniz Metin, Nazif ikilisi?

    YanıtlaSil
  5. SELAAAAAM;
    Oh ya nihayet, gezilere gidenler dönmüşler efendim. Sefalar getirmişsiniz.
    Herkes iyidir umarım.

    Çiğdem'ciğim, sen de hak verirsin ki, mönüyü gördükten sonra, bilmediğimiz ve görmediğimiz bir ŞEY'i yiyemiyebiliriz. Karakız'ı gördük, tanıdık ve SEVDİİİİİİİK.

    Değil mi Nazif'ciğim? :)))))))

    YanıtlaSil