12 Ağustos 2010 Perşembe

koca-ayak


Metinciğim, koca-ayak bir sokak kedisiydi,(Ayvalık'ta rastlamıştım ona, 3 yıl önce). çok güzel bir bebekti, kocaman patilerinden dolayı , ona bu ismi vermiştik. suratı tam resimlikti ve yaptım. pastel çalıştım, 2010'da.
Eğer, Çakıl'ın fotoğrafını, flaşsız, gölgede ama aydınlık bir ortamda çekebilirsen, (gözlerinin rengini görebileceğim şekilde). onun portresini yapabilirim. gerçekten onun da suratı tam resimlik. ne zamandır resim yapamıyorum. bir tembellik geldi bana, belki Çakıl'la atarım bu uyuşukluğu üzerimden.
sevgilerimle.

4 yorum:

  1. Merhaba arkadaşlar.
    Yazacak bir şeyler bulamadım sadece sizlere selam vermek istedim.Kedicikleriniz güzelmiş.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Çiğdemciğim,
    çok çok güzel bir resim.Eline sağlık.Bir kaç yıl önce hiç olmazsa pastel boya ile resim yapayım dedim.Pastel i küçümsedim herhalde elime yüzüme bulaştırdım.Şimdi pastel boya çalıştığım resim defteri sandığın en dibinde duruyor.Pastel boya ile çalışmak daha zor.Bu yüzden seni çok çok çooooooooooooook tebrik ederim.

    Sevgilerimle.........

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Nazifciğim,
    haklısın pastelle çalışmak zor , sulu boya gibi hatanı düzeltmek çok zor bazen mümkün değil. yağlı pasteli sevmiyorum, tercihim tebeşir pastel. tebeşir pasteli denedin mi hiç?

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Zannederim yağlı pastel çalışmıştım geçmişte.
    Ama tebeşir pasteli denemek isterim.İyi sonuç alırsam arada bir pastel çalışmak fena olmaz sanırım.
    ***Bu arada gönderdiğin videodaki file hayran oldum.
    hortumunu olağanüstü kabileyetle kullanıyor ve gözleri çok kuvvetli.Hayatta övünmemeyi ilke edinmiştim.Her zaman benden üstün insan çıkabilir derim.Bu insan bile değil,bir fil.Ben Tanrımı bu yüzden seviyorum işte.

    Bulup bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim....

    YanıtlaSil