28 Ağustos 2010 Cumartesi

Merhabaaaaaaa...
Çok ama Çok Üzgünümmm, İtiraf Ediyorummm...Hepsini Biliyorum... Hepsini Okudumm...Ama Yazamadımmm...
Tembellik mi Dersiniz ( ki laf aramızda ders çalışmaktan pek hoşlanmazdım, ama iş hanımı olmak farklıı :-)),
Yorgunluk mu... valla siz bilirsiniz... ama sizleri çok özledim... Yalınlığı, Gerçekliliği ve çıkarsız dostluğu...
Oldukça yoğun bir sezon geçirdim, birkaç gündür normale dönüyorum diyebilirim... En kısa zamanda buradayımmm... Hepinizi çok seviyorumm...
Başlıklar altında görüşürüzzzz:-))))

1 yorum:

  1. Sebebi ne olursa olsun burada olmayan arkadaşlarımıza kızmak ,küsmek gibi bir lüksümüz yok.Buraya bir harf yazan bile bizi çok çok mutlu ediyor.Hele yoğun çalışma tempolarının arasından fırsat yaratıp burada bizimle olanlar için çok teşekkür ederiz.
    Hepimiz burada mutlu olduğumuz için yazıyoruz.

    Hepiniz mutlu kalın..........

    YanıtlaSil