11 Ağustos 2010 Çarşamba

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM..............

HERKESİN ŞİKAYET ETTİĞİ SICAKLARDAN KAÇIP SERİNLERİZ DİYE TEKRAR KUŞADASINA GELDİK.BU SATIRLARI ORADAN MOTEL ODASININ KLİMALI SERİN ODASINDAN YAZIYORUM.ÇÜNKÜ SADECE ODALAR SERİN DIŞARISI YANIYOR.BU ARADA BLOGU TAKİP ETMEYE ÇALIŞIYORUM.MURATIN DÖNMESİNE ÇOK SEVİNDİM.CUMHUR HAYATTA OLDUĞUNU GÖSTERMİŞ.DİĞER ARKADAŞLARIM TAM GAZ YAZIYORLAR.ÇOK MUTLUYUM.BEN ŞİMDİLİK CEVAP YAZAMAYACAĞIM.ARCANIN BİLGİSAYARINI KULLANMAK İÇİN VALİLİKTEN ÖZEL İZİN KAĞIDI GEREKTİĞİ İÇİN BÜTÜN CEVAPLARI KISMET OLURSA 16 AĞUSTOS PAZARTESİ KENDİ BİLGİSAYARIMDAN YAZACAĞIM.AMA BU ARADA SİZİ TAKİP EDECEĞİM.

SEVGİLERİMLE.........

7 yorum:

  1. iyi dinlenmeler arkadaşım,
    sana ve ailene keyifli günler dilerim.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. iyi tatiller Nazifciğim,
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. İyi tatiller Ciğers, bu sefer de Metin ve Yılmazer gelecekler mi ziyaretine :)

    YanıtlaSil
  4. Nazif'ciğim, iyi tatiller diliyorum.

    Keşke mümkün olsa da ziyaretine gelebilsem, ve de diğer arkadaşlarla birlikte. Ne güzel olurdu bizim için....

    Ama bizim için malesef tatil bitti. Çalışmaya devaaaaaam.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. İyi dileklerini paylaşan herkese candan sevgilerimi gönderiyorum.
    Mehmet;Yılmazer ve Metin görevleri dolayısıyla gelemediler.Ama paparazilerin ne yapacağı belli olmaz..
    Metin'in temmennilerine katılmamak mümkün değil.Düşünsenize bir tatil yerinde hep beraber olmuşuz,içki kısıtlamasıda yok.Araba kullanmayacağımız için.Mangal keyfi,eski günlerden anılar,sabahlara kadar oturmalar...
    Hayali bile insanı sarhoş ediyor.İnşallah o da olur.....

    O güne kadar sağlıkla kalın.........

    YanıtlaSil
  6. Daha mesaimiz bitmedi.
    Gel de çalış şimdi. :(

    Ooooof Of...

    YanıtlaSil
  7. Offffff of.!!!!!!!!!!!!!!!!

    Metin'e destek olmak istedim................

    YanıtlaSil