15 Eylül 2010 Çarşamba

Hepinize çok teşekkürler benim güzel arkadaşlarım . Tüm çocuklarımıza başarılar ve iyi işler diliyorum. Öyle bir zamana denk geldilerki allah yardımcıları olsun iş artık aslanın neresinde bilmiyorum????? Biz daha şanslıymışız gibi geliyor . Neyse ne diyelim şansları bol olsun.
Ciğdem'ciğim hastanızın iyileşmesine sevindim inşallah dahada iyi olur.
Gülçin daha dönmedinmi kızım?????
Murat güzel şiirlerinin devamını bekliyoruz alıştırdın artık bizi yüreğine sağlık.
Sevgiler....

2 yorum:

  1. Uzun ve sıcak yaz ayları boyunca kısmen sessiz kalan blogumuz,önümüzdeki haftalarda tatilden dönen arkadaşlarımızın yazılarıyla umarım eski günlerine kavuşur.Sevgili Sermin'in kızıyla ilgili sevindirici haberlerin herkes için devam etmesini diliyorum.İş artık aslan'dan çıktı,zannederim zürafa'ya geçti.O hayvanda mübarek o kadar uzun ki iş ağzında olsa bile çok zor........

    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  2. Sermincimmm kutluyorumm;senin mutluluğun, kızımızın mutluluk ve başarıları daim olsun inşallah:-)Eeeee bizlerde teyze ve dayılar olarak onur ve gurur duyarız...Bizim evlatlarımız aslanı da, zürafayı da alt eder ben eminim...

    YanıtlaSil