13 Eylül 2010 Pazartesi

Herkeze merhaba sevgili arkadaşlarım,
Geçmiş bayramınızı kutlar sağlıklı huzurlu ve mutlu daha nice bayramlar dilerim. Hepinizin bayram kutlamalarına da teşekkürler.
Nihayet sezonu kapattık ve eve döndük. Ben hayatımda böyle sicak yaz görmedim yaz mevsiminden nefret ettim yani. Ama neyse şimdi güzelim sonbahardayız çok şükür. Herkez iyidir umarım. Sizlere kavuşmak güzel.... Bu arada evimize hırsız girmiş terbiyesiz adam ama allahtan pek bir şey almamış şimdi korkudan 3.5 atıyoruz tabii hemen demir parmaklık yaptıracağız. Neyse bu kötü haberdi şimdi birde iyi haberim var kızım doktora sınavını kazandı 9 Eylül Üniv. kamu yönetimi hayırlısı olur inşallah.
Ciğdem'ciğim hastanız nasıl oldu? iyi haberler bekliyoruz. Herkeze sevgiler....

6 yorum:

  1. Sermin'ciğim, evinize hoşgeldiniz, hırsız meselesine çok üzüldüm, ama allahtan birşeyler alamamış. korku ise normaldir, ben de yaşadım daha önce, önlemlerini aldıktan sonra, korkma.
    EN GÜZEL HABER.... YEĞENİM İLE İLGİLİ. ÇOOOOKKK SEVİNDİM.CANIM KIZIM'I TEBRİK EDİYORUM. HAYIRLISI İLE DR. A TEZİNİ HEP BİRLİKTE KUTLARIZ İNŞALLAH.

    Hastamız hayata bağlılığını bir kez daha ispat etti. felçli ayağını oynatıyor, çorba içti. bizleri tanıdı. allaha şükür, iyiye doğru gidiyor. böylece mutlu döndük, Fatsa'dan.
    hepinize sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sermin,
    Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz.Fakat hırsız meselesi çok üzücü.Bu aralar yaz tatilini fırsat bilen uyanıklar Hatay semtinin tozunu atmışlar.Demek ki bu arada Bornova'yada uğramışlar.Geçmiş olsun.
    Sevgili kızın için verdiğin güzel haber Özlem'le beni çok sevindirdi.Uzun süredir merak içindeydik.
    Gelecek günlerin sana ve ailene sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.

    Sevgilerimle.......

    YanıtlaSil
  3. Sermin'ciğim,
    Öncelikle evine döndüğün için sevindiğimi belirteyim :)
    Sonra hain hırsıza öfkelendiğimi belirteyim. Malesef o korkuyu biz de tanıyoruz, bizim evimize de girmişti. Kurumumun 5 yıllık çalışanlarına vermiş olduğu 18 ayar rozet vardı ceketimde. Daha 1 ay olmuştu alalı. Hainler onu sökememişler, ceketi de alıp gitmişlerdi. Evi de darmadağın etmişlerdi. Uzun bir süre biz de korku yaşadık.
    Sevgili kızının doktorasına çoooook sevindim. Kutluyor ve başarılar diliyorum. Umarım çok başarılı bir doktora geçer. Gurur duydum.
    Geleceği de çok başarılı olur umarım. Sevgilerimi iletirsen sevinirim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Serminciğim hoşgeldin, döndüğüne sevindim. Büyük geçmiş olsun iyiki altınlarını yanında götürmüşsün de alacak bir şey bulamamış. Yeğenimin başarısını kutluyorum, ne mutlu sana. Umarım profesör olduğu günleri de görürsün.

    YanıtlaSil
  5. Bu arada Bornova'da oturan İzmirlileri dolayısı ile Sermin'i kutluyorum, referandumda %100 katılım yaptıkları için :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba Sermin,öncelikle büyük geçmiş olsun.umarım bir daha böyle tatsızlıklar yaşamazsın.
    Sevgili kızını da tebrik ediyorum.Daha büyük gururlar yaşatmanız dileklerimle...
    sevgilerimle....

    YanıtlaSil