2 Eylül 2010 Perşembe

TÜM ARKADAŞLARIMA, TEŞEKKÜR EDİYORUM.

EŞİM VE BEN ;
HASTAMIZLA İLGİLİ ARAYAN , MESAJ ÇEKEN, MERAK EDİP DURUMUNU SORAN
TÜM ARKADAŞLARIMIZA , ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Biz daha önce gidip yoğun bakımdayken yanında olmaya çalıştık ve binbir güçlükle, 4 günde bir kere görebildik. Malum , yoğun bakımda görmek zor. Durumu, durağan halini sürdürürken , mecburen, eşimin işleri sebebiyle döndük.
şimdi ,yapılacak bir şey kalmadı dediler ve eve çıkardılar. Artık, Allah ve hasta arasındaki ilişkinin şifa verici olması dileğiyle , bekliyoruz.
Cumartesi günü tekrar gidiyoruz, bayram sonu bir terslik olmaz ise döneceğiz.

şimdiden hepinizin bayramını kutlar, sağlık ve mutluluklar dilerim.

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

4 yorum:

  1. Geçmi olsun sevgili Çiğdem.Allah acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Çiğdem,
    hastanıza şifa dileklerimizi gönderiyoruz.
    Sizlerinde bayramınızı kutlar sağlık ve esenlikler dileriz.

    Arca-Özlem-Nazif TEKYİĞİT

    YanıtlaSil
  3. SEVGİLİ ÇİĞDEM VE SAYGIDEĞER EŞİNE,
    ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.
    BAYRAMINIZIN HASTANIZDAN GELECEK İYİ HABERLERLE MUTLU GEÇMESİ DİLEKLERİMLE, SAĞLIK VE ESENLİKLER DİLİYORUM.

    YanıtlaSil
  4. HEPİNİZE İYİ DİLEKLERİNİZ İÇİN, TEŞEKKÜRLER, CANIM ARKADAŞLARIM.

    EŞİM VE BEN SİZLERİ SEVGİYLE KUCAKLIYORUZ.

    NİCE MUTLU BAYRAMLARA...

    YanıtlaSil