27 Eylül 2010 Pazartesi

Videoyu izleyemeyenler için



Uploaded with ImageShack.us

7 yorum:

  1. Aşağıdaki videoyu Erdal ve Çiğdem'in izleyemediğini öğrendim. Bir kez de başka bir upload sitesinden yükledim. Umarım bu sefer izleyebilirler.

    YanıtlaSil
  2. Mehmet'ciğim zaten resimleri beğenirsen paylaşalım diye sana gönderdim beğendiğine sevindim. Bu arada Ciğdem'in neden sesi çıkmıyor?

    YanıtlaSil
  3. Tekrar teşekkür ediyorum Sermin. Enkısa zamanda resimleri paylaşacağım. Son görüştüğümde Çiğdem turşu hazırlamakla uğraşıyordu :)

    YanıtlaSil
  4. hepinizi çok çoook seviyorum.
    bu aralar, turşu ve konserve yapma zamanım.
    isteyenlere tarifler verebilirim.

    videoyu izleyebildim, mehmetciğim, teşekkürler.

    sevgilerimle. hepinize, sevgilerimle, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Mehmet bende izleyememiştim, çok güzell bir anı olmuş...

    YanıtlaSil
  6. Çiğdemcimmmm bana tarif vermesen, ben direk sende yemeğe gelsem diyorum:-)))
    Nasılsa sezon bitmek üzere...
    Bende seni ve sizleri seviyorum güzel arkadaşımmm...

    YanıtlaSil
  7. Bekliyorum Figenciğim.
    ben zaten sizler için yapıyorum , bir gün geleceksiniz diye...

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil