19 Ekim 2010 Salı

BLOG ÇOK MAHZUN,SESSİZ VE HASRET DOLU......

Bugünlerde "SSK EMEKLİ MAAŞLARINI HESAPLAMA" programı üzerinde çalışıyorum.Az bir şey kaldı.Zannederim önümüzdeki hafta program çalışır hale gelecek.Şimdilik yalnızca SSK dan emekli olacak olanları ilgilendirecek.Biliyorsunuz Sn.Ali TEZEL kendi sitesinde böyle bir hesaplama için işlem başına 20 TL. talep ediyor.SSk dan emekli olacak ve yaşını bekleyen arkadaşlarımız varsa yazdığım programla alacakları maaşı hesaplayabilirim.

HEPİNİZE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM.........

2 yorum:

  1. Üstadım kolaygelsin. Sen işi büyütmüşsün anlaşılan :)) Emekliliğe biraz daha var, Mayıs 2010 da dolacak 25 yıl. Gerçi çalışmayı düşünüyorum hala. Program çalıştığı zaman haber ver de Ali TEZEL'e vereceğimize 20 TL yi sana veririz. Ama sen de biraz dost işi yaparsın herhalde :)))

    Başarılar diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Metinciğim,
    Yapacak hiçbirşey bulamadığım zaman ufak tefek işe yarar programlar yazıyorum.Bu güne kadar yazdığım programlar içinde,
    Vadeli Mevduat geliri hesaplama,
    Hazine bonosu getirisi hesaplama,
    Belirli iki tarih arası gün hesaplama,
    Kredi aylık geri ödeme miktarı hesaplama,
    İnternet üzerinden radyo dinleme,
    İnternet üzerinden televizyon izleme,
    Sayısal loto,on numara,5+1 şans topu çekiliş programı,
    En sonunda "SSK EMEKLİ MAAŞI HESAPLAMA" programı.
    Programı dün bitirdim.Testleri yapmaya başladım fakat,bilgisayarıma trojan girdi.Onu temizledim fakat bu defada başka programlar zor açılıyor yada çalışmıyor.
    Bu yüzden bu gün bilgisayarımı silip tekrar kuracağım.
    Akşama normale dönmüş olurum.O zaman senin ve diğer isteyen arkadaşlarımın isteklerini seve seve yerine getiririm.
    Dost işi birşeyler yaparız merak etme :))

    Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.......

    YanıtlaSil