30 Ekim 2010 Cumartesi

Dostlarıma

1982'de okulun son günlerinde sizler için yazdığım bir şiirimi paylaşmak istedim. Sevgiyle kalın.

AYRILIK

Hiç arkadaşlarımdan ayrılmak istemezdim,
İşte ayrılıyorum.
Beraberliğimiz bitmesin isterdim,
İşte kopuyorum.
Okulumu çok severdim,
İşte yitiriyorum.
Sevdiğim, hoşlandığım şeylerden
Kopmaya bu kadar alışmışken
Okulumdan, arkadaşlarımdan
Bir türlü ayrı kalamıyorum.
Olmuyor, yapamıyorum,
Yapamayacağım.
Ayrılamıyorum.
Kopamıyorum.
Yitirmek istemiyorum.
Çünkü sizleri, hepinizi,
Çok seviyorum.

4 yorum:

  1. İyiki bizi sevmişsin ve iyiki bizlerden kopamamışsın sevgili Ciğer's..
    Yoksa biz hepimiz ayrı dünyalarda,kendi dertlerimizle yoğurulurken,birbirimizi sadece bir anı olarak hatırlayacak ve albümlerin sararmış fotoğraflarına arada bir bakıp hüzünlenecektik.Senin sevdan ve hasretin bizi bir araya getirdi.Ne mutlu sana,ne mutlu bize.

    Hayatın boyunca mutlu olman dileğiyle......

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mehmet,
    iyi ki varsın, Nazif'in de dediği gibi bizleri bir araya toplayan arkadaş sevgin, hasretliğin. bizler bunu hissettsek bile senin gösterdiğin biraraya gelme çabasını gösteremedik, belki birkaçımız arada bir toplandık, ama sen çok büyük bir iş başardın, senin gibi bir arkadaşım olduğu için kendimi şanslı hissediyorum.

    HAYAT, İSTEDİĞİN HER GÜZELLİĞİ SANA VERSİN.
    TÜM ARKADAŞLARIMA DA,BİRBİRİMİZDEN KOPMADAN, ÖMÜR BOYU SAĞLIK VE MUTLULUKLAR DİLİYORUM.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Mehmet ve Sevgili Arkadaşlarım, Dostlarım,
    1982 yılında ayrıldıktan sonra, yurdumuzun çeşitli yerlerine dağıldık. Ve herkes kendi çevresini oluşturdu, dostları oldu. Ama sevgili Nazif'in de dediği gibi sararmış fotoğraflara bakarak anılarımızı tazeliyorduk.
    Bir gün bir dostumuzun blog yapması ile o sararmış fotoğraflar birden renklendi ve canlandı. Anılar herkesin kendi anıları olmaktan çıktı ve hepimizin anısı oldu.

    TEŞEKKÜRLER HER ŞEY İÇİN.

    HERKESE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Mehmet:-)
    Güzel arkadaş, gerçek dost...
    TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil