5 Ekim 2010 Salı

Petrografi Arazisine Gidecekler İsim Yazdırsın !

12 yorum:

  1. Bir de bana kirli çıkı diyorlar :):)

    YanıtlaSil
  2. ??????????
    Bu da nereden çıktııııı.....!!!
    Kim bu "Kirli Çıkı" Mehmet?
    Çoook güzel, gerçek bir arşiv belgesi bu. Kim saklamış bu zamana kadar? Lütfen açıklar mısın? Kim saklamışsa sonsuz teşekkürler....

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Benden çıktı Metinciğim. Bir ders kitabının arasından çıkmıştı. O gün bugün saklıyordum. Bir şey değil canım sadece 32 sene geçmiş üzerinden :)

    YanıtlaSil
  4. Yakında bir iki şey daha çıkacak :):):)

    YanıtlaSil
  5. Demek ki doğru sölemişiz, "Kirli çıkı" derken. :) :):)
    Daha neler vardır sendeeeee... Kim bilir?

    YanıtlaSil
  6. Bekliyoruuuuz.

    Arkadaşlar,
    Herkes elinde ne varsa döksün ortaya. Bakalım kimlerde neler varmışş :))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Mehmet,
    32 yıl öncesine gidip sadece 19 yaşımdayken attığım imzamı görmek bile beni çok duygulandırdı.
    Saklayıp bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim.
    Sağol varol...........

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar galiba araziye gitmeye en çok ben meraklıymışım.Baksanıza ismim en başta.Teşekkürler Mehmetcim. 32 yıl öncesini görmek hatırlamak çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. Bu da nerden çıktı Mehmet.Ben böyle bir belgeyi imzaladığımı hatırlamıyorum bile.Ama güzel bir sürpriz.Bu kadar zaman saklaman gerçekten harika.Teşekkürler.
    Bu arada merhaba arkadaşlar.Tarihi belgeyi görünce sizleri unuttum.Nasılsınız?
    Beni soracak olursanız,hamdolsun iyiyim!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Murat'cığım.
    Biz de iyiyiz. Hamd u senalar olsun!!!!!!!!
    Senin de sağlık ve sıhhatte olduğuna dair haberin beni ziyadesiyle memnun etti. :)

    Bizi habersiz bırakma. Arada bir de olsa iki satır iyi haberlerinle, iki dize şiirlerinle biz garibanları sevindir.

    Bütün inayetler üzerine olsun.

    Selam ve derin hürmetlerimle !!!

    YanıtlaSil
  11. Ne oluyoruz yaaa :):) Tövbe tövbe...

    YanıtlaSil
  12. Ne bileyim, "Murat da sonunda hidayete erdi herhalde" diye düşündüm. Baksana ifadelere :))
    Hah. sonunda seni de tövbe ettirdik, ya başka ne isteriz :)) Belki böyle yazarsam onunla bloga dönderebiliriz...
    Önce kayıplara karıştı adam, döndüğündeki ifadeler değişmiş baksana...

    YanıtlaSil