11 Kasım 2010 Perşembe

Bayramınızı kutlar, sağlıklı, mutlu ve sevgi dolu günler dilerim.

13 yorum:

  1. Teşekkürler Müjo, senin de bayramın kutlu olsun. Arada bir de olsa yazabiliyorsun hiç olmazsa :)

    YanıtlaSil
  2. SAĞOL MÜJGANCIĞIM, NİCE BAYRAMLARA, SAĞLIKLA.

    BEN DE TÜM ARKADAŞLARIMIN BAYRAMINI KUTLAR, ESENLİKLER DİLERİM.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil
  3. Hayvanları keserek bayram yapmaya hiç bir zaman anlam veremediğim için özür dilerim......

    YanıtlaSil
  4. Hayvanların kesilmediği Kurban Bayramları görmek dileğiyle,

    HERKESİN BAYRAMINI KUTLAR MUTLULUKLAR DİLERİM.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ha, böyle bir bayram nasıl olacak? Onu da bilmiyorum ya, neyse :)))

    YanıtlaSil
  6. Bundan böyle kurban kesilmeyecek, maaşlar kesilecek.
    Hem parasını alacaksınız hem de 10 gün yatacaksınız, yok öyle :)

    YanıtlaSil
  7. Ciğer's söylediğin şey doğru.Ama maaş kesmek yerine abartılı bir biçimde uzun olan süreyi kısaltmak daha uygun olsa gerek.Bana kalsa tamamen
    kaldırırım.Başka bir çözüm bulurum.Mesela bu gün hali vakti yerinde olanlar okul yaptırıyor.O hali vakti yerinde olanlar muhtarların tesbit edeceği yardıma muhtaç insanlara et ve gıda yardımını yıl içinde her hangi bir zamanda yaparlar.Hem tatil ortadan kalkar, hemde çalışmadığın güne maaş almazsın.
    Bu örnekler çoğaltılabilir.

    Hadi sizde birer öneri yazın en iyisini bulalım...

    Yoksa ben olsaydımla bu işler olmuyor değil mi...?

    Sağlıklı günler dilerim.....

    YanıtlaSil
  8. SEVGİLİ ARKADAŞLAR,
    KURBAN KESİLSİN-KESİLMESİN; HEPBİRLİKTE İNSANLARIN KURBAN EDİLMEDİĞİ, BAYRAM TADINDA GÜNLERİN BOL OLDUĞU GELECEĞE ULAŞMAK UMUDUYLA BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN. SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  9. bende hayvanlara hiç kıyamıyorum ama gerçek amacına ulaşılıyorsa yılda bir kez olsun et alamayan insanlar et yiyebiliyorsa diyecek bir şey yok nazif'ciğim normalde et yediğimize göre!! Herkezin bayramını kutlar sağlıklı ve mutlu daha çokkk bayramlar kutlamayı dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Nazif'in önerisine katılıyorum. ve fikrimi ve ailecek uyguladığımız yöntemi söylüyorum.
    Kurban kesilmesine karşıyım,onun yerine muhtaçlara yardım etmek , bence en büyük ibadet.
    Bilhassa öğrencilere,
    eşim, yaklaşık 14 yıldan beri, her yıl kurban kesmek yerine, 3 öğrenciye, her ay, okulları bitene kadar burs veriyor. ders durumları kötü olup laylaylom okumayanların da bursunu keseceğini söylüyor.Bu arada ders durumlarını da kontrol ediyor. şu ana kadar, mezun olmuş 2 doktor, 1 avukat, 1 ressam,1 harita müh., 2 lise mezunumuz,bursu devam eden 1 ziraat müh, 1 güzel sanatlar, 1 tıp öğrencimiz var. ben de elimden geldiğince, yakınımdaki muhtaçlara yardım ediyorum.
    HAYVANLARIN CANINI ALMAK YERİNE, ÖĞRENCİ OKUTMAK, BİZE, DAHA SEVAP GİBİ GELİYOR.

    BAYRAMLAR TOPLUMSAL MUTLULUĞUMUZ İÇİN GEREKLİDİR.

    HERKES KENDİ DOĞRULARI YÖNÜNDE KUTLAR, KİMİ KURBAN KESER, KİMİ BAŞKA ŞEKİLDE KUTLAR.

    TEKRAR HEPİNİZİN BAYRAMINI KUTLARIM, KAN'SIZ OLMASI DİLEĞİYLE... SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  11. İŞTE BUDUR.
    Bayramı en güzel şekilde sanırım siz kutluyorsunuz Çiğdem'ciğim.

    Ben de kurban kesmem. Görevli olarak sürekli güneydoğuya gittiğimden oraların şartlarını iyi bildiğimi sanıyorum. Ben de kurban kesmek yerine o bölgedeki okullara elimden geldiğince katkıda bulunmaya çalışıyorum. Eksiklerini tamamlamaya imkanım yok ama ne kadar olursa yardım etmeye çalışıyorum. Gerek kendim olarak gerekse de kurumumun olanaklarını kullanarak. Eşim de çalıştığı okullarda her yıl bir öğrenci okutmaya çalıştı. Çevrede böyle ihtiyaç içinde olanları görünce onları yok sayamadık. Umarım faydalı olmuşuzdur. Sizin gibi sonuçlarını göremiyoruz ama olsun. Ne mutlu size.
    Ayrıca kızımızın da koruyucu ailesiyiz. O nu yetiştirmeye çalışıyoruz. Ailemize katıldığı zaman 2,5 yaşındaydı. Şimdi 21 yaşında bir genç kız oldu.İnşallah bir de iş bulabilirsek, bizden mutlusu olmayacak.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Harikasınız Metinciğim, işte herkes böyle elinden geldiği kadar yardım yapabilse, etrafımızdaki mutsuz insanların sayısını azaltabiliriz.
    Sema'ya selamlarımı iletirsen sevinirim.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. TÜM ARKADAŞLARIMIZIN BAYRAMLARINI KUTLUYORUZ.SAĞLIK VE HUZUR İÇİNDE GEÇECEK NİCE BAYRAMLARA....
    SEVGİLERİMİZLE...
    GÖNÜL-İLYAS

    YanıtlaSil