1 Kasım 2010 Pazartesi

BEN'den HABERLER...ANNEANNE OLUYORUM...

Kızımız 4 aylık hamile, 3 ay bizlerden saklamış. biz de 15 gün önce öğrendik.

Sanırım , gurubumuzda ilk büyükanne , ben olacağım. başka torun sahibi varmı aramızda?

şimdi bizde kalıyorlar, 2 haftadır, onu bakıma aldık. malum hamilelik sıkıntıları herşeyi yiyemiyor, v.s. sevdiği şeyleri pişirip rahat ettirmeye çalışıyorum. ama başardım sayılır, 2 haftada , 2 kilo aldı.

mutfak haricindeki vakitlerimde spor ve fotoğraf ile uğraşıyorum. malum kış geldi bahçe ve konserve işlerim bitti.
ayrıca yeni bir hobi daha edindim, kursa başladım haftada bir gidiyorum, onu size sonra söyleyeceğim, başarabilirsem.
şimdilik benden haberler bu kadar.

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

9 yorum:

  1. hayırlı olsun Çiğdemciğm. Umarım, anne ve bebeği birbirlerini sağlıkla kucaklarlar.Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. Güzel Anneye ve gelecek olan bebeye sağlıklı günler dilerim.Dünyaya geldiği zaman bebeğin sağlıklı ,şanslı,mutlu ve analı,babalı büyümesini temenni ederim.

    Ne mutlu sana Çiğdemciğim.Anneanne olacaksın.
    Bizim önümüzde daha çok uzun yıllar var.
    Umarım ben ve Özlem o günleri görürüz......


    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Grandma, sanırım dünyanın en büyük mutluluklarından birini tadacaksın, gözün aydın, anne ve bebeğe sağlıklar ve mutluluklar diliyorum. Bu arada nedense damat hep unutulan taraf oluyor ya neyse :)Ona da yavrusunun kokusunu bir ömür boyu içine çekebileceği mutlu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. SEVGİLİ ANNEANNE adayı, seni anne adayını, babayı ve tabii ki dede adayını da kutluyoruum. Henüz bizlerin tatmadığı duyguları yaşıyorsunuz. Umarım hamilelik dönemi sağlıklı geçer ve mutlu sona ulaşırsınız.
    Sevgili Blog, TORUN GELİYOOOR :))

    BÜTÜN AİLEYE MUTLULUKLAR DİLİYORUM.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  5. Çiğdem'ciğim, çok sevindirici bir haber. Mutluluklarınız sürekli olsun, inşallah 5 ay sonrada güzel haberi alırız. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. çiğdemciğim seni anne ve baba adayını ali beyi kutluyorum.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN, SAĞOLUN.
    ALLAH, TÜM ARKADAŞLARIMA BU MUTLULUĞU TATTIRTSIN, İNŞALLAH.
    SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  8. Çiğdemciğim hepinizi kutluyorum.Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  9. Canım Arkadaşımmm muhteşem bir haberrr:-)))
    Sağlıkla kavuşmanız dileklerimle kutlarım...

    YanıtlaSil