23 Kasım 2010 Salı

Düşünce Okuma...

7 yorum:

  1. Çok ilginç. Gerçi çözdüm ama, yine de güzel bir yaklaşım.
    Eline sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Bu akşam sevgili "Resim öğretmenime" gösterdim bu videoyu.Hesapta "Hadi ya nasıl oluyor" diyecek.Ben de gel beraber çözelim diyeceğim.
    Seyretti videoyu ve "aman ne var bunda çok basit" deyip gitti.
    Kalakaldım ekranın karşısında.Hemen kuyruğumu sıkıştırıp
    "cevap ne?" diye sordum.
    Söyledi ve söylediği doğruydu.Ama ben dün geceden beri,geri zekalı bir zat olarak çözümler düşünüyordum!!?

    Hey haaat.Akıl dağıtılırken ben nerdeydim?.....:(((

    YanıtlaSil
  3. Nazifciğim, ben bunu da açamadım. biriniz bana yardım edebilir mi, ben neden açamıyorum, bazı videoları?
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Çiğdem,
    bu videonun formatı flv.Eğer senin bilgisayarında flv
    kodec'i yoksa bu video açılmaz.İnternette "inndir" isimli program indirme sitesinden "flv player" indirip bilgisayarına kurarsan bu tip videoları açabilirsin.

    Sevgilerimle........

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler Nazifciğim, sağol.

    YanıtlaSil
  6. HEPİNİZ SAĞOLUN ARKADAŞLAR,
    SÖYLEDİĞİNİZ TÜM PROGRAMLARI İNDİRDİM YÜKLEDİM, AÇTIM, KAPADIM, DERKEN VİDEOLARI TEKRAR DENEDİM OLMUYOR,,,,, OLMUYORRRRR.....
    YARIN FORMAT ATTIRAYIM BAKALIM NE OLACAK....

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil
  7. MEHMETCİĞİM, BENİM VİDEOLARI ÇALIŞTIRABİLDİM SAĞOL.
    AMA, NAZİFİN KOYDUĞU BU VİDEO ÇALIŞMADI, ONU FARKLI YÜKLEMEDİN SANIRIM.
    TEKRAR TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil