29 Kasım 2010 Pazartesi

Görkem ve Efe


Original Video - More videos at TinyPic

10 yorum:

  1. YİNE ÇALIŞMADI...

    MEHMET, NAZİF, METİN, YILMAZER...
    ŞU PROBLEMİ NASIL ÇÖZECEĞİM...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Çiğdem,
    yoğun bir gün geçiriyorum,videoları açamadığına üzüldüm.Düşünüp sana cevap vereceğim.Sen hangi tarayıcıyı kullanıyorsun(İnternet Explorer vaya Firefox vaya Opera vs.) Hangi işletim sistemini kullanıyorsun.(Windows veya Linux).
    Cevaplarsan sevinirim.1-2 saat çarşıda işim var.
    Dönünce e postalarıma bakarım...


    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  3. Çiğdemciğim, benim jeofizikci@jeofizikci.org sitesine videonu gönder ben halledeceğim, hemen bekliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin Nazifciğim, bunca yoğunluğunun arasında , ben de dert oldum sana, kusura bakma.
    internet explorer ve windows kullanıyorum.
    HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  5. Bir de buna bakın, formatı değiştirdim. Bir de artık her giriştemail adresiniz ve şifrenizle girmek zorundasınız. Dışarıdan girilmesin diye bu uygulamaya geçmiştik. Çalışmazsa tekrra bakarım, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çiğdemciğim,
    Benim bulabildiğim son çareyi sana yazacağım.
    İnternet Explorer'da
    Araçlar-->İnternet Seçnekleri-->Güvenlik-->
    İnternet-->(Altta bulunan iki düğme)-->Özel Düzey'i tıkla.
    Gelen pencerede pencereyi aşağı kaydır ve;
    "Dış medya yürütücüsü kullanmayan web sayfalarında video ve animasyon görüntüle"
    "Etkinleştir" kutusuna işaret koy.
    İnternet explorer'ı kapat yeniden başlat.
    benim veya senin videoların çalışıyor mu? Bir bak.Olmazsa tekrar başka bir çözüm ararız.

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  7. Bu arada bilgisayara daldık sevgili Görkem'i
    unuttuk.
    Sevgili Görkem'in bebeklik halini bilirim.Çok güzeldi.
    Çok selam ve sevgilerimi ilet.

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. Çiğdem'ciğim merhaba.
    O da ne?????
    Tamam tamam artık Karakız'a yan bile bakmayacağım herhalde. Efe'den gözüm korktu benim :))

    İnternet konusunda da Windows yerine Firefox kullanmanı önereceğim. Firefox'un alt yapısı daha güçlü ve bu türden problemlerin çıkması çok ender oluyor. Ben bankacılık işlemlerimin haricinde sürekli Firefox kullanıyorum. Sanırım sende kullandığın takdirde problemin çıkmayacaktır.
    Nazif'ciğim, I. Explorer'da gerekli kodekleri yükleen bile bazen bu tip problemlerle karşılaşabilirsin değil mi? Ben Exp. kullanırken ara sıra da olsa bu tip bir problem yaşıyorum.
    Ayrıca sanırım Çiğdem, Service Pack 3 ü de indirmesi gerekiyor. Bununla da Windows taki oluşan aksaklıklar giderilebilir.
    Ama yine de çözümlenemezse hem videolarını Mehmet'e, Nazif'e ya da bana gönderebilirsen, gerekli yüklemeleri yapabiliriz.
    Sen yine de, İzmit'e indiğin bir gün bir bilgisayarcıya gösterebilirsen, belki de format zamanı gelmiştir. Bilgisayarına yeni bir format attırman durumunda sorunların biter.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Evet Çiğdem Metin'e katılıyorum.Firefox iyibir tarayıcı.Bilgisayarına yüklersen İnternet explorer'ın verdiği bir takım hataları onda görmezsin.Service pack 3 yüklü değilse değişik bir takım hatalarla karşılaşa bilirsin.Eski bir bilgisayar programcısı olarak senin eline su dökemem ama nacizane önerilerde bulunabilirim.

    YanıtlaSil
  10. hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.
    söylediklerinizi şimdi deneyeceğim, yine olmaz ise yarın format attıracağım. sağolun.

    Görkem'e selamlarını ileteceğim Nazifciğim.

    Nazifciğim ben eskiden programcı bilgisayarcı idim ama, teknoloji o kadar hızlı ilerledi ki, ben bilgisayarcılığı bırakınca bayağı kopmuşum. blog sayesinde tekrar bilgisayara alışmaya çalışıyorum.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil