24 Kasım 2010 Çarşamba

KIŞ GELDİ, BAHÇE İŞLERİM BİTTİ.

Bahçemde sadece maydanoz ve kara lahana yaşamını sürdürüyor, onların da fazla bakıma ihtiyacı olmuyor. hayvanları beslemek v.s. günde en fazla bir saatimi alıyor. Dolayısıyla, sıkıntılı kış günleri geldi çattı.
Çalışan arkadaşlarıma tavsiyem, emekli olmak iyi bir şey değil, dayanabildiğiniz kadar çalışın.
Ben'de kursa gitme hastalığı var, çalıştığım dönemde de giderdim, hele şimdi daha çok gidiyorum. şu anda 3 kursa devam ediyorum. en son başladığım kurs folklor, Karadeniz yöresi.
Hafta da bir gün ,1,5 saat. eşimi de razı ettim, o da geliyor benimle, çok hareketli ve keyifli bir kurs.
şimdilik benden haberler bu kadar.

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

9 yorum:

  1. Yani Çiğdem sana ne demeli bilmem ki.
    Kızım senin bacağın ağrımıyor muydu?Nasıl oynuyorsun folklör felan?Adamcağızıda sürüklemişsin peşinden.
    Yaş kemale erdi.Folklör yerine Dans,salsa,tango vb.gibi
    bir şey deneseydiniz.......
    Hem daha yavaş,hemde daha az yorucu.....
    Yine de size iyi eğlenceler dilerim.
    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  2. Bahçenin yaz halini görmüştük.Birde kış halini göstersen iyi olur.Hele birde kar yağdığı zaman çok güzel oluyordur herhalde......Ama sizin oturduğunuz yere kar yağıyor mu acaba ? Bilemedim şimdi????

    Metinle beraber hain planlar yaptığımız karakız ne alemde?

    Ne çok şey sordum......

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Nazifciğim.
    Ayağım iyileşti, yoksa gidebilirmiydim.
    Tangoya yıllar önce gitmiştik. salsa'yı düşünebilirim.
    Folklör, özellikle Karadeniz yöresini tercih etmemin sebebi, biliyorsun eşim Karadenizli, çok sık Fatsa'ya gidiyoruz ve orada yeğenler v.s. oynarken biz iki figür biliyoruz, kısır bir döngü oluyor, ama şimdi aslına uygun oynayabileceğiz.
    Zaten Karadeniz yöresi olması sebebiyle eşimi razı etmem kolay oldu. Yoksa gençlerin arasında ne işimiz var, sen hele bir git ortama bak, ben belki sonra katılırım diyordu ki, ilk gün seyrederken bir anda dayanamadı, o da katıldı. yaşı en büyük olan biziz, çoğu genç, bizden biraz küçük 2 kişi daha var.
    Yaş önemlimi kardeşim, gönlümüz genç... he..heyttt.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Tamam, kar yağınca da resim çeker bloğa koyarım.
    Bizim ev Kartepe kayak merkezinin eteğinde, 20 dk.da zirveye çıkabiliyoruz. çok güzel kar yağar, çoğu kış arabalar gömülür çıkamayız, veya önceden önlem alırız.

    Karakız'a gelince DAYISI...
    Çok güzel annelik yaptı bebeklerini büyütürken Efe'yi bile gagaladı, korkuttu. Onları çok güzel korudu. Geçen hafta korumayı bıraktı, büyük tavukların olduğu kümese geçti ve tekrar yumurtlamaya başladı. Yani annelik görevini bitirdi. Yavrular ise annesinin boyutuna ulaştı. 5 adet. bir ara video veya resim koyayım da görün.
    Metin, onları kızartma planlarına başlar ya, neyse...
    Sevgilerimle Hepinize...

    YanıtlaSil
  5. Bir gidemedik şuraya yaaa :(

    YanıtlaSil
  6. YEHHUUUUUUU :))
    Yeni organikler yetişiyooooor Nazif'ciğiim :))
    Aman onlara dikkat et Çiğdem'ciğim. Onlar biz DAYI'larına lazım olacaklaaar :))

    Nazif, şöyle her yerde kar varken, çıtır çıtır yanan organik közün üstünde, bizim organikleri bir düşünsene :) Of Of Of

    Yanında da güzel bir kırmızı şarap. Şaraplar bendeeeeen :)))

    YanıtlaSil
  7. Ben hepinize, her zaman, bekliyoruz diyorum, bir türlü gelemiyorsunuz kardeşlerim...
    Baari kar yağınca gelin de , Metin'in dediği gibi açalım kırmızı şaraplarımızı, şöminenin başında birileri saz çalsın, Caferciğim söylesin.

    Fakat organiklere gelince, karakızın yavruları bıldırcın kadar, dayısı, bir lokma et için nasıl kıyacaksın onlara. ama büyük organik tavuklardan kesebiliriz. Hele gelmeye karar verin de...

    YanıtlaSil
  8. Benden önce sevgili Çiğdem cevap vermiş Metinciğim.
    Ben de küçük organiklere kıyamayacaktım zaten.Birgün
    olurda hepimizin yolu Kartepede kesişirse zannederim Çiğdem yeni bir kümes toplamak zorunda kalır.Çünkü bütün büyük organikler Metin ve Benim tarafından acımasızca mideye indirilecektir.Diğer arkadaşlar donmuş ürün yiyebilirler...:)))

    YanıtlaSil
  9. SİZLER GELMEYE KARAR VERİNCE, HEPİNİZE GÖRE ORGANİK ÜRÜN BULACAĞIMA , SÖZ VERİYORUM, CANIM ARKADAŞLARIM....

    YanıtlaSil