13 Aralık 2010 Pazartesi

30 Yıl Önce Metin

6 yorum:

  1. Yüzü kadar temiz bir kalbe sahip sevgili arkadaşım,hayatının tamamında sevgi ve mutluluk hep seninle birlikte olsun....

    Sevgilerimle...

    *Not:Sevgili Ciğer's geleceği öngörerek topladığın bütün bu mataryeller bizi zamanda yolculuğa çıkarıyor.Yaptığın bu güzel şeyler için sana saygılarımı sunarım.......

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ciğer's, sadece anılarımızı taze tutmaya birlik ve beraberliğimizi canlı tutmaya çalışıyorum. Ama daha sürprizler bitmedi :)

    YanıtlaSil
  3. Şu an ŞOK içindeyim. :) Artık etrafıma daha dikkatli bakarak yaşamak zorundayım gibi geliyor bana. Bende olmayan resimlerim ortaya dökülüyor. Ne saç varmış o zamanlar, ama şimdi nerdeler? Kocaman gözlük...

    Sevgili Nazif'ciğim, iyi dileklerin için çok teşekkürler. Aynı dilekleri ben de bütün arkadaşlarıma iletiyorum.


    Sevgili Altıntaş, çoook teşekkürler sana da. Hangi arada elde ettiysen :) de ne iyi etmişsin. Gerçekten elimde yoktu. İzninle bir kopyasını alıyorum... :)))

    Herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. DİKKAT DİKKAT
    ARKADAŞLAR
    MEHMET'TE BLOGUMUZDA WIKILEAKS UYGULUYOR.
    HERKES TEDBİRİNİ ALSIN :)))

    YanıtlaSil
  5. BRAVO MEHMETCİĞİM, NE ÇOK ŞEYLER SAKLAMIŞSIN, BİZLERİ GENÇLİK GÜNLERİMİZE GÖTÜRÜYORSUN, ÇOK SAĞOL.

    METİNCİĞİM, BU RESİMDEN BİRAZ FARKLI OLARAK, SAÇLARINA KARLAR DÜŞMÜŞ, HEPİMİZE OLDUĞU GİBİ.

    SAĞLIKLA KALIN....

    YanıtlaSil
  6. HER ZAMANKİ GİBİ ÇOK İNCESİN ÇİĞDEM'CİĞİM,

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil