3 Aralık 2010 Cuma

Blogdaki değişiklikler hk.

Değerli arkadaşlarım, bloğumuza davetsiz kişilerin girmesi üzerine, blog ayarlarını değiştirmiştim. Sadece yazar olanlar artık yazı yazabiliyor. Sevgili Gönül'den aldığım mail üzerine, bu şekilde yazı yazamayan arkadaşlarımız varsa bana bloğa üye oldukları mail adreslerini göndersinler. Onlara yazarlık daveti göndereceğim. Şu anda Kadriye ve Rahmi Hoca haricindeki hocalarımıza davet gönderildi, onayları bekleniyor. Ama eğer derseniz ki ayarlar eski haline dönsün ve tekrar herkes yazabilsin, ayarları değiştirebilirim. Herkese Afyon-Sandıklı'dan selamlar ve sevgiler :)

4 yorum:

  1. Sevgili Ciğer's,
    tanımadığımız kişilerin bloga girmesi ve yazı yazması hiç hoşuma gitmemişti.Tabii ki dışarıdan bizi takip edenler olabilir.Ama bizbize kalmayı tercih ederim.Yeni katılan ve bizden olan kişlere yazarlık hakkı vermen daha emniyetli gibi görünüyor.
    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  2. Nazif'e katılıyorum. Bu uygulamanın sürmesi yerinde olacaktır.

    Sandıklı'ya selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. mehmet işlerinin arasında ilgilendiğin için çok teşekkürler. Serminciğim başınız sağolsun,sabırlar dilerim. sevgili hocalarımıza da hoşgeldiniz diyorum. herkese selam ve sevgilerimle.......

    YanıtlaSil
  4. MEHMETCİĞİM, ben de Nazif'e katılıyorum. yabancılar bloğumuza giremesin.

    GÖNÜLCÜĞÜM Nasılsın? ne zamandır görüşemedik.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil