29 Aralık 2010 Çarşamba

MUTLU YILLAR

9 yorum:

  1. BÜTÜN ARKADAŞLARIMA,
    SEVDİKLERİ VE SEVENLERİ İLE SEVGİ VE MUTLULUKLARLA DOLU ,ŞANSLI VE KEYİFLİ BİR YIL DİLİYORUM.
    SELAM VE SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. mehmet,bu ağaç güzel ama bu kadar küçük yazıları gözlükle de okuyamıyorum. biraz daha büyük olursa sevinirim .teşekkürlerimle.

    YanıtlaSil
  3. Sevgi dolu bir yürekten doğan bu güzel ağacın içinde olmak bana çok büyük bir mutluluk verdi.
    Sevgili Ciğer's,
    YENİ YILIN SANA SEVDİKLERİNLE BERABER MUTLU VE SAĞLIKLI GÜNLER GETİRMESİNİ TEMENNİ EDERİM...
    Sevgilerimle...........

    YanıtlaSil
  4. SEVGİLİ MEHMET, BU AĞACIN DALLARINDAN BİRİNDE OLDUĞUMU HİSSETMEK BENİ ÇOK MUTLU ETTİ.
    TEŞEKKÜRLER.....

    TÜM ARKADAŞLARIMA MUTLULUK VE SAĞLIK DİLİYORUM,
    YENİ YILDA...
    SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlarım, sadece Mustafa Akgün, Erdoğan ve Erkan'ı unutmuşum, kusura bakmasın kimse. :)

    YanıtlaSil
  6. SEVGİLİ ARKADAŞLARIMIN,
    YENİ YILINIZ MUTLU VE SAĞLIKLI GEÇSİN OLUR MU? :))
    YÜZÜNÜZDEN TEBESSÜM, KALBİNİZDEN UMUT HİÇ EKSİLMESİN.

    HERKESE SEVGİLERİMLE...

    ( BİR AĞAÇ GİBİ HÜR VE BİR ORMAN GİBİ KARDEŞCESİNE )

    YanıtlaSil
  7. SEVGİLİ ARKADAŞLARIM YENİ YILINIZI KUTLAR,MUTLU,UMUTLU,SAĞLIKLI SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE GÜZEL GÜNLER DİLERİM. HERKESE SEVGİLERİMLE........

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Mehmet,
    Eline, Fikrine, Yüreğine Sağlıkkk:-)
    Evet Metinciğimmm Bir Ağaç Gibi Hür, Bir Orman gibi Kardeşçesineee...:-)

    YanıtlaSil
  9. Ne mutlu bize bir sevgi ağacının dalı olduk. Teşekkürler..

    YanıtlaSil