16 Ocak 2011 Pazar

19 Mayıs-İzmir Toplantısı-ACİL

Değerli Dostlarım,

Dün Gülçin ile yaptığımız görüşmede, otelde çift kişilik oda fiyatını günlük 60 TL'ye düşürdüğünü söyledi.  İsteyen arkadaşı ile kalır 30+30 verir, isteyen tek kalır 60 TL verir. Şimdi acilen gerekli olan bilgiler şunlar:


1- 20 Mayıs sabah giriş ve 22 Mayıs sabah çıkış olmak üzere 2 gece herkes için uygun mu ?

2- Tek başına kalmak isteyenler, ailesi ile bir oda isteyenler veya ben arkadaşım ile (adını da vermek üzere) kalacağım diyenler kimler?

Yerler rezerve edileceğinden herkesin kendisi ile ilgili bilgileri vermeleri önemle ve acilen rica olunur.

16 yorum:

  1. Ben 19 Mayıs'ta İzmir'de olacağım. Akşam bir yerlerde idare ederiz artık. 2 gece benim için uygun ve tek kişi bir odada kalacağım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben büyük ihtimalle Sanem'le geleceğim allah kısmet ederse tarih uygun.

    YanıtlaSil
  3. Ben eşim ile, eğer o gelemezse çiçek ile geleceğim, tarih uygun.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Biz TEKYİĞİT ailesi olarak,
    Arca,Özlem,Nazif Tekyiğit 3 Kişi geleceğiz.
    Buluşmak dileğiyle.......

    YanıtlaSil
  5. Daha Mayıs'a çok var ama herhangi bir aksilik olmazsa ben arkadaşımla katılacağım. (Arkadaşım Murat Akcan)Oldukça tehlikeli ama ne yapalım 2 gün idare edeceğiz....
    20 Mayısta görüşmek üzere sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Eşim Sema ile birlikte iki kişi olarak biz de katılalım mı acaba?

    Hımmm........ katılalım, katılalım.

    Buluşmak üzeree...

    YanıtlaSil
  7. Ha gayret, oteli kapatmaya az kaldı :) Sadece burada yazanlar ile 12 kişi olduk. Bilinsin bilinmesin herkes yazsın buraya, en az 20 kişi istiyorum :):)

    YanıtlaSil
  8. CAFER, CUMHUR, SERCAN, YILMAZER, HÜSEYİN

    NERELERDESİNİİİİİİİİİZZ ????????

    HU HUU KİMSE YOK MUUU ??

    YanıtlaSil
  9. Çok doğru yazmışsın Metinciğim.
    yukarıda saydığın değerli arkadaşlarımızın da bloga ve yıllar sonra gelenek haline getirmeye çabaladığımız yılda bir kere toplanma gayretine katılmasını sevgiyle ve özlemle bekliyoruz.Ben
    5 yıllık üniversite hayatım boyunca sizlerle en az birlikte olan kişi olmama rağmen bu bloga ve birlikte olmaya canı gönülden sıkı sıkıya yapıştım.Yayınladığınız fotoların hemen hemen hiç birinde gözükmüyorum.Benim için çok üzücü.Ama fotolarda daima görünen arkadaşlarımızın mutlaka ve mutlaka bloga ve yılda 1 kere yaptığımız buluşmaya katılmalarını canı gönülden istiyorum.Hiç olmazsa
    bir cümle bile yazmaları bizi son derece mutlu edecektir.
    Saygılarımla...........

    YanıtlaSil
  10. Ben tek kişi olarak zamanında oaradayım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Ollleeeyyyy!
    "hiç olmazsa bir cümle yazsınlar" demiştim.
    Sevgili Yılmazer de bir cümle yazmış.
    Sayımız artıyor ve çok seviniyorum.....

    YanıtlaSil
  12. Üstadım,
    NEDEN "HİÇ OLMAZSA BİR CÜMLE YAZSINLAR" DEDİN Kİİİİİ.......

    Al işte sadece bir cümle + bir cümle geldi sevgili Yılamzer'den.
    Gerçi ona da şükür valla.

    Yalnız anlayamadığım bir şey var arkadaşlar.
    Hadi bekarları anlıyorum da Nazif ve benden başka aile olarak gelen olmayacak mı? Hemen herkes tek kişi olarak katılacağını bildiriyor....

    Hani geçen sene, ailelerimizle beraber olacağız demiştik ya, ne oldu???????

    YanıtlaSil
  13. EVET ARKADAŞLAR,BİR BÜYÜK SIKINTI YAŞAMAZSAK, BİZ DE 4 KİŞİ OLARAK KATILMAYI PLANLIYORUZ. SELAM VE SEVGİLERİMİZLE....

    YanıtlaSil
  14. METİNCİĞİM, EŞİMİ RAZI ETTİM.
    BEN DE EŞİMLE GELİYORUM.

    YanıtlaSil
  15. TEŞEKKÜRLER ÇİĞDEM'CİĞİM...
    ALİ BEY'E ÇOK SELAMLAR.

    ŞİMDİİİ GERİDE KALDI ALTINTAŞ, MURAT VE ERDAAAL,

    HAYDİ BEYLER SİZDE İKNA YETENEĞİNİZİ KULLANIN BAKALIM.

    ADANA'DAN CAFER'E, ADANA'DAN CAFER'E
    SESİM GELİYORMU? TAMAM.

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar elbette ki o günde ayrı kalmak olmaz. çoook büyük bi aksilik olmazsa hep beraber olacağız inşallah. ama bir mi olur iki mi olur bilemem :) şimdiden. ama banko yazın beni

    YanıtlaSil