15 Ocak 2011 Cumartesi

Canım arkadaşlarım benim insanın sizin gibi dosları varsa sırtı yere gelmez. Hayatımda hep var olun.
Ciğdemim benim, çok teşekkürler bu gezenti Gülçin ile Müjgan gidip gelsinler geleceğiz inşallah. Kızım bunlara uzayda düğün var de valla merdiven dayayacaklar hele bir bahane uydursunlar ben yaparım onların yuvalarını.....
Nazif'ciğim çok teşekkürler ama benim e mail adresime hiçbir şey gelmedi???? ................adresim sende yanlış herhalde seni yordum ama bir kez daha denersen çok sevinirim. Çokkkk teşekkür.
Herkeze iyi hafta sonları dilerim..

2 yorum:

  1. Arkadaşlar, blogda iletişim bilgilerimizi vermeyelim. Bugüne kadar sildiğim yabancıları duysanız şaşarsınız. Ne olur ne olmaz, sonradan rahatsız edilmekte var. Sevgili Sermin bu nedenle affına sığınarak mail adresini sildim. Kusura bakmayın lütfen.

    YanıtlaSil
  2. sağol Mehmet teşekkür akıl edemedim...

    YanıtlaSil