12 Ocak 2011 Çarşamba

CİĞER'S NERELERDESİN ??????

4 yorum:

  1. EVET, MEMOS'CUĞUMUZ,,, NERELERDESİN????
    UMARIM SAĞLIĞIN YERİNDEDİR....
    SEVGİLERLE...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba arkadaşlar.
    Ben de sevgili Altıntaş'ı çok merak etmiştim sizler gibi.Ama bir de baktımki Antoloji.com'da dolaşıyor.Siz buralarda boşuna aramayın bence.Antolojiye girin bakın orda görürsünüz.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Bu habere çok sevindim.
    Bu blog sayesinde buluştuğumuzdan beri,
    biribirimize yaptığımız öneriler hep iyi yönde
    gelişiyor.Benim yağlı boya çalışmalarım sizlerin sayesinde oldu.Murat'ın şiir çalışmaları ve Antoloji .com adresini vermesi diğer arkadaşlarımızı oraya yöneltiyor.Fotoğrafçılık konusundaki çabalar ve
    bu konuda Çiğdem'in Metin'e önerileri......
    Sermin'in zaten varolan BRİÇ tutkusu bizleride sarabilir.Bizler birbirimize yüzlerce km.uzakta gözüksekte,aslında biribirimize çok yakın yüreklerimizin içinde yaşıyoruz.
    Bu sevgimizin hiç bitmemesi dileğiyle....

    YanıtlaSil
  4. SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
    ARAMIZDAN JEOFİZİKÇİ DIŞINDA ŞAİR ,RESSAM V.B SANATÇILAR ÇIKMASI NEDENİYLE SİZLERLE GURUR DUYUYORUM.HEPİNİZE KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil